מיזם "לב אש". צילום: שירן פרץ
מיזם "לב אש". צילום: שירן פרץ

למען נפגעי הנפש של ה-7 באוקטובר: מיזם "לב אש" הגיע לאשדוד

מיזם לב אש שפועל מה-7 לאוקטובר עבור ניצולים ושורדי נובה הגיע לאשדוד לאחר שהחל לפעול בערים בפתח תקווה, קדימה צורן וקרית גת

פורסם בתאריך: 21.7.24 17:25

     

מפגש עבודה מוצלח התקיים לאחרונה בין אולסיה קנטור, הפילנתרופית ויו"ר מיזם "לב אש", לבין סגן ראש עיריית אשדוד, אלי נכט, במטרה לקדם את פרויקט "לב אש" באשדוד. המפגש הביא לשיתוף פעולה משמעותי בין "לב אש" לבין מרכז "מהות" באשדוד, בראשותה של סימונה מורלי, מנכ"לית המרכז.

אולסיה קנטור ואלי נכט. צילום: שירן פרץ

אולסיה קנטור ואלי נכט. צילום: שירן פרץ

מיזם "לב אש" ידוע בשיטות הטיפול הייחודיות שלו בנפגעי הנפש של אירועי ה-7 באוקטובר, המשלבות טיפולים קונבנציונליים ולא קונבנציונליים כמו טיפולי אמנות. נכט הביע תמיכה נלהבת בפרויקט ורואה בשיתוף הפעולה הזדמנות להעשיר את שירותי הבריאות הנפשית בעיר.

בנוסף, התקיימה פגישת עבודה פורייה מאוד בין סימונה מורלי ואולסיה קנטור, שבה הוחלט על יציאה לדרך משותפת שתביא את סגנון הטיפול המיוחד של "לב אש" לאשדוד, ובכך תאפשר לנפגעי הנפש של אירועי ה-7 באוקטובר לקבל טיפול ותמיכה ברמה הגבוהה ביותר. המהלך מביא עמו תקווה לשיפור משמעותי ברווחתם הנפשית של רבים מתושבי העיר.

אולסיה קנטור, יו"ר מיזם לב אש: "החיבור עם מרכז מהות ועם עיריית אשדוד הוא צעד חשוב בהבאת הטיפולים הייחודיים שלנו לקהילה הזקוקה לכך. אני מאמינה בשיתוף פעולה זה ובתרומתו המשמעותית לרווחת הנפגעים".

אולסיה קנטור וסימונה מורלי. צילום: שירן פרץ

אולסיה קנטור וסימונה מורלי. צילום: שירן פרץ


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר