רקדניות בוגרות מבית הספר לבלט מתוך המופע. צילום: odrey- מוטי קדוש
רקדניות בוגרות מבית הספר לבלט מתוך המופע. צילום: odrey- מוטי קדוש

"עשיה ברמה גבוהה": מופע סיום מרהיב לביה"ס לבלט פאנוב אשדוד

בה"ס בלט פאנוב אשדוד סיים את שנת הלימודים עם מופע סיום מרהיב כמיטב המסורת, בשילוב תלמידי בית הספר ולהקת הבוגרים. כעת בית הספר לבלט מקיים יום אודישנים לשנת הלימודים הבאה, שיתקיימו ב-29.8.24. מעוניינים להירשם? הפרטים כאן

פורסם בתאריך: 23.7.24 10:18

     

כמיטב המסורת, להקת הבלט פאנוב באשדוד ביצעה מופע סיום מושקע במיוחד, וזאת על אף שנת הלימודים הקצרה עקב מלחמת חרבות ברזל. במופע המסורתי של תלמידי ביה"ס לבלט יחד עם להקת הבלט המקצועית, ביצעו התלמידים חלקים מתוך היצירה 'פאקיטה' – הנחשבת ליצירה שכל כולה מפגן יכולות טכניות וירטואוזי, של הכוריאוגרף הצרפתי, מריוס פטיפה – גדול היוצרים לבלט הקלאסי, לצלילי המוסיקה מאת המלחין האוסטרי, לודוויג מינקוס.

 

בערב נכח סגן ראש העיר עו"ד אלי נכט, ששתי בנותיו נמנות עם התלמידים בבית הספר לבלט פאנוב. נכט נשא מילים ואמר: "זו הבעת האמון הכי גדולה שאנחנו כהורים יכולים לתת את הילדים שלנו – היקר לנו מכל למוסד תרבותי חשוב זה עם מסורת עשירה של עשייה ברמה גבוהה כמו שיש בבלט פאנוב".

רקדניות בוגרות מבית הספר לבלט מתוך המופע. צילום: odrey- מוטי קדוש

רקדניות בוגרות מבית הספר לבלט מתוך המופע. צילום: odrey – מוטי קדוש

סגן יו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי עו"ד אופיר לסרי נכח בערב ובירך את הרקדניות והרקדנים, איחל להם לרקוד בגב זקוף ובראש מורם והוסיף כי הצפייה ביצירה איכותית מבית היוצר של ואלרי פאנוב מהווה את ניצחון הרוח שהוא הניצחון האמיתי שלנו.

בסיום המופע נשא דברים גם מנהל בלט פאנוב דורון גכטמן, שהודה לואלרי פאנוב שהיה באולם ולהורים על האמון, לצוות המסור ולרקדנים על העבודה. בנוסף הודה  לדר' יחיאל לסרי ראש העיר אשדוד על התמיכה רבת השנים של עיריית אשדוד בבלט פאנוב, לדירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי =, למנכ"ל החברה ולמשנה למנכ"ל על העזרה והתמיכה בבלט פאנוב.

כעת, לאחר שהסתיימה לה שנת לימודים נוספת, פותחים בבלט פאנוב אודישנים לשנת הלימודים הבאה. האודישנים יתקיימו ב-29.8.24 בין השעות 16:00-19:00, והם מיועדים לגילאי 5-15 שנים.

אלי נכט נואם באירוע. צילום: odrey - מוטי קדוש

אלי נכט נואם באירוע. צילום: odrey – מוטי קדוש

"בית הספר פעיל כל השנה, למעט חודש חודש אוגוסט. האימונים אינטנסיביים, ככל שיעור אורך בין שעה וחצי לשעתיים. הילדים מתחילים להתאמן בשעות אחה"צ כאשר הבוגרים שבהם ממשיכים באימוניהם עד לשעה 21:30", נמסר מבית הספר. "חלק מבוגרי בית 'פאנוב' הגשימו את חלומם והפכו לרקדנים מובילים בלהקה ואילו אחרים נקלטו בלהקות בלט נחשבות ברחבי העולם".

אופיר לסרי נואם באירוע. צילום: odrey - מוטי קדוש

אופיר לסרי נואם באירוע. צילום: odrey – מוטי קדוש

"בשנים הראשונות האימונים מתקיימים פעמיים בשבוע, ולאחר מכן עולים בהדרגה לשלוש ולחמש פעמים בשבוע. מודל הריקוד הבסיסי בבית הספר לבלט 'פאנוב' הוא הבלט הקלאסי, ידוע כי מעבר להיותו המורכב ביותר לביצוע, הוא הבסיס לכל סגנונות הריקוד. לבית הספר צוות מורים איכותי לגיל הרך ולבוגרים, המצוידים ברזומה מרשים ובניסיון רב שנים בריקוד ובהוראת הבלט בישראל ובעולם. שנת הלימודים כוללת פעילויות העשרה, כגון: צפייה במופעים, סדנאות המועברות על ידי כוריאוגרפים, רקדנים אורחים ועוד. בכדי להיקלט לשורות הלהקה המקצועית נדרש שילוב שאינו מובן מאליו בין כישרון, השקעה, התמדה ובעיקר מוטיבציה ואהבה עצומה לריקוד".

רקדניות בוגרות מבית הספר לבלט מתוך המופע. צילום: odrey- מוטי קדוש

רקדניות בוגרות מבית הספר לבלט מתוך המופע. צילום: odrey- מוטי קדוש

למידע ורישום לאודישנים נא התקשרו: 08-8545158.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר