זירת התאונה בכביש 7. צילום: דוברות איחוד הצלה
זירת התאונה בכביש 7. צילום: דוברות איחוד הצלה

אסון על הכביש: רוכב אופנוע נהרג בתאונה ליד אשדוד

פורסם בתאריך: 25.7.24 17:07

     

לפני שעה קלה התרחשה תאונת דרכים קשה בכביש 7 סמוך למחלף בני דרום, עם מעורבות של אופנוע ורכב פרטי. רוכב אופנוע כבן 55 נהרג בתאונת דרכים קשה בכביש 7, סמוך למחלף בני דרום.

למקום הוזעקו צוותי מד"א, שמצאו את רוכב האופנוע, כבן 55 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה. למרבה הצער, למרות מאמצי ההחייאה, נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו של הרוכב במקום.

נסיבות התאונה נחקרות על ידי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל. במקום ישנם עומסי תנועה ובמשטרה ממליצים לנהגים לבחור בדרכים חלופיות.

חובש רפואת חירום דורון מכלל ופרמדיק במד"א מורן בן-דור סיפרו: "הגענו למקום האירוע וראינו את רוכב האופנוע שרוע על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל עיסויי לב, הנשמות, מתן טיפול תרופתי מתקדם, הנחסת חסמי עורקים ועצירת דימומים. אך לצערנו לאחר ביצוע פעולות החייאה ממושכות, פציעתו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מנחם בללו ונפתלי בגלבייטר חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע. בתום מאמצי ההחייאה למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לשלושה נפגעים קל מהרכב שמעורב בתאונה".

כונן מד"א-הצלה דרום שלוימי מילר שהגיע למקום מספר: "בהגיעי למקום הבחנתי ברוכב אופנוע שרוע על הכביש לאחר שנפגע קשה מרכב בעת נסיעתו והוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית, יחד עם צוותים נוספים התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה וטיפולים מצילי חיים אשר בסופן למרות המאמצים נקבע מותו במקום".

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר