מימין לשמאל: אסף חרל"פ מבעלי כלמוביל שאול שניידר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד טים זהאנג (Tim Zhang), מנכ"ל OMODA ו- JAECOO אירופה יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל צילום גדי סיארה
מימין לשמאל: אסף חרל"פ מבעלי כלמוביל שאול שניידר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד טים זהאנג (Tim Zhang), מנכ"ל OMODA ו- JAECOO אירופה יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל צילום גדי סיארה

כלמוביל השיקה כלי רכב חדשים בנמל אשדוד

מותגי הרכב החדשים OMODA ו-JAECOO הושקו בנמל אשדוד על ידי יבואנית הרכב כלמוביל, שאירחה בהשקה את מנכ"ל מותגי הרכב באזור אירופה טים זהאנג

פורסם בתאריך: 29.7.24 21:16

     

אירוע השקת המותגים החדשים של חברת כלמוביל התקיים בנמל אשדוד, כאשר מדינת ישראל היא המדינה הראשונה באירופה בה מושקים מותגים אלו. במסגרת ההשקה אירחה כלמוביל בנמל אשדוד את טים זהאנג (Tim Zhang), מנכ"ל מותגי הרכב החדשים OMODA ו-JAECOO לאזור אירופה, שהגיע במיוחד להשקה ועל מנת לקבל את הרכבים החדשים שהגיעו לנמל.

 

את פניו של טים בנמל אשדוד קיבלו אסף חרל"פ מבעלי כלמוביל, יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד שאול שניידר ומנכ"ל נמל אשדוד ניסן לוי, שערכו למוזמנים סיור במתקני הנמל, והסבירו כי נמל אשדוד משמש כשער מרכזי לישראל של כניסת סחורות, ובכל רגע נתון מאחסן כ-25 אלף רכבים הממתינים ללקוחות בישראל. עוד ציינו כי בעבר היקף השיא של אחסנת רכבים היה של 35,000 רכבים.

נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין

נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין

במהלך הסיור צפו המבקרים בפריקה של אוניית מכוניות ברציף 9 – אנייה אשר הגיעה מהמזרח ונשאה עמה מעל 3,000 כלי רכב. כמו כן, התרשמו המבקרים מרציף המכולות הארוך והחדיש של הנמל – רציף 21 – הכולל 5 מנופי גשר המצויידים בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם.

קונצרן צ'רי קיבלו החלטה אסטרטגית להיכנס באופן משמעותי לשוק האירופאי רק עם דגמי SUV של המותג, במטרה לתת מענה תחרותי לדגמים שנמכרים באירופה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

נמל אשדוד צילום: דוברות נמל אשדוד

נמל אשדוד צילום: דוברות נמל אשדוד

עד סוף 2026 תשווק כלמוביל 6 דגמים שונים, ב- 14 תצורות דגם, של מותגי OMODA ו-JAECOO בכל גרסאות ההנעה: מבוססות חשמל, PHEV (היברידי-נטען), היברידי ובנזין. כל הדגמים בקטגוריות רכבי הפנאי SUV (קטנים, קומפקטיים וגדולים).

אסף חרל"פ מבעלי כלמוביל ציין כי סבו עמיחי חרל״פ אשר הקים את החברה בשנת 1906 יזם את הקשר האסטרטגי הראשון בשנת 1963 עם מרצדס, רק 15 שנים לאחר סיום מלחמת העולם השנייה, וכי לכלמוביל מורשת ארוכת שנים של שותפויות עמוקות ומוצלחות עם המותגים המובילים ביותר בשוק הרכב העולמי. זו הסיבה לכך שהשקת מותג חדש, בשותפות עם יצרן סיני מוביל וייחודי, היא כה משמעותית עבורו באופן אישי.

יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל, מציין כי "כלמוביל כ-"בית לנהגות ולנהגים" מחויבת להציע ללקוחות מגוון רחב של אפשרויות כמענה לצרכים השונים והמשתנים. ההשקה היום מהווה נדבך נוסף ואסטרטגי בהתפתחות החברה ובהסתכלות לעתיד".

יו"ר נמל אשדוד שאול שניידר, אמר: "אנו נרגשים לארח היום את חברת כלמוביל, בין היבואנים המובילים והוותיקים אשר עובדים איתנו בנמל אשדוד. אנו רואים בענף הרכב מנוע צמיחה חשוב. נמל אשדוד כמתקן אסטרטגי של מדינת ישראל, שומר על רציפות תפקודית החיונית למדינת ישראל, תוך שימת לב על תחום ייבוא הרכבים. אנו משקיעים משאבים רבים לקידום טכנולוגיות ופתרונות שיובילו לשדרוג ייעול ושיפור השירות הניתן ליבואני הרכב בישראל".

נמל אשדוד. צילום: מאיר קרואני

נמל אשדוד. צילום: מאיר קרואני

מנכ"ל נמל אשדוד ניסן לוי, הוסיף: "אני מודה לחברת כלמוביל על הבחירה לערוך בנמל אשדוד את אירוע ההשקה הייחודי, אשר מעידה על האמון ועל מערכת היחסים ההדוקה וארוכת השנים. אנו ממשיכים לפתח את נמל אשדוד כנמל מרכזי, חדשני ומוביל ומציבים אותו ראשון בחזית התחרות. הנמל ימשיך להיות שחקן משמעותי בשוק, עם רמת שירות גבוהה וביצועים תחרותיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר