מנכ"ל משרד התחבורה בסיור בנמל אשדוד
מנכ"ל משרד התחבורה בסיור בנמל אשדוד

נערכים להסלמה בצפון: מנכ"ל משרד התחבורה סייר בנמל אשדוד

בהנחיית שרת התחבורה מירי רגב סייר מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן בנמל אשדוד, ובחן את האפשרויות לכך שהנמל יגבה את הנמלים הצפוניים במקרה של התפתחות בגזרת הצפון

פורסם בתאריך: 29.7.24 21:25

     

בעקבות ההתפתחויות בצפון הארץ, סייר מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן בנמל אשדוד והדרום, ובחן את מוכנותם לשמש כנמלים חלופיים לקליטת אוניות במקרה של הסלמה בזירה הצפונית.

 

במסגרת הסיור, קיבל מנכ"ל משרד התחבורה סקירה נרחבת ממנכ"לי הנמלים, על הערכותם לקלוט אוניות במקרה של מתקפת טילים על ערי הצפון ובתרחיש עלטה, זאת לאור החשיבות האסטרטגית של נמלי אשדוד. בנוסף, בחן המנכ"ל את תהליכי קבלת הסיוע הביטחוני מארה"ב, ושגרת החירום של הנמלים בשמירה על חומרים מסוכנים המתבצעת תוך אבטחה קפדנית של המתקנים.

נמל אשדוד. צילום: מני בן הרוש

נמל אשדוד. צילום: מני בן הרוש

במסגרת ביקורו בנמל אשדוד, ביקר בן זקן גם באולם הנוסעים של הנמל. מנכ"ל נמל אשדוד הציג בפניו את תהליך שדרוג האולם שישמש לקליטת נוסעים בתהליך טכנולוגי לחלוטין, מהיר ויעיל.

נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין

נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין

"סיירתי היום בנמל אשדוד בהנחיית שרת התחבורה מירי רגב, ובמסגרת מחויבותנו לשמור על שערי הכניסה לישראל פתוחים ומתפקדים בכל מצב", אמר בן זקן. "נמלי הים של ישראל, כמו נמלי התעופה, הם יעד אסטרטגי של אויבנו אך גם מתקני תשתית חיוניים שישראל אינה יכולה להתנהל בלעדיהם אף ליום אחד. לפיכך עלינו להבטיח רמת מוכנות גבוהה במיוחד בצמתים תחבורתיים האסטרטגים של המדינה, בדגש על עצמאות אנרגטית ועל פתרונות לוגיסטיים בכל מצב חירום".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר