הערכת מצב בעיריית אשדוד
הערכת מצב בעיריית אשדוד

לגזור ולשמור: מה עושים כאשר תרחיש "עיר בעלטה" הופך לאמיתי?

אשדוד ממשיכה לחזק את מוכנותה למצבי חירום ומשיקה חוברת בתוכה כל המידע לתושבים על התנהלות בחירום, בדגש על 'תרחיש עלטה'. המידע בחוברת מבוסס על ידע שנרכש מתרגילים עירוניים, ויש בה הנחיות מצילות חיים ומידע חיוני הכרחי עבור כל תושב

פורסם בתאריך: 2.8.24 13:11

     

עיריית אשדוד משיקה חוברת חדשה המיועדת לכל תושבי העיר, המספקת הנחיות מפורטות להתנהגות נכונה בעת חירום, תוך התמקדות בתרחיש 'עיר בעלטה'.

החוברת, פרי עבודה מאומצת של אגף הדוברות ויחסי ציבור בעיריית אשדוד, מסכמת ידע רב שנצבר בתחום החירום, ומבוססת על לקחים שנלמדו מתרגילים עירוניים. היא כוללת מידע חיוני על התנהלות נכונה בעת חירום, דרכי קבלת מידע והתמצאות, וכן הנחיות להתמודדות עם מצבים שונים.

הערכת מצב עיריית אשדוד

הערכת מצב עיריית אשדוד

החוברת זמינה כעת להורדה באתר העירייה ובמדיה החברתית, וככל שיהיה צורך היא גם תודפס ותחולק לתושבים. בעירייה מצפים מהתושבים לשמור את החוברת כך שתהיה זמינה להם בכל עת, לקרוא את תוכנה ולשתף את בני המשפחה במידע שבה.

בפוסט שהעלה ראש העיר ובו הוא מבשר על החוברת החדשה, הוא כותב כך: "אני שמח לשתף אתכם בחוברת מיוחדת שהכנו עבורכם, אשר מרכזת בתוכה את כל המידע החיוני לשעת חירום. מאמץ רב הושקעו בהיערכות העירונית לכל תרחישי החירום – בתשתיות, בהצטיידות ובהכשרת כח אדם למכלול התפקידים – ואני מרגיש שרמת המוכנות שלנו טובה מתמיד.בזכותכם אנו מתמודדים היטב עם אתגרי המלחמה ואני בטוח שכל אחת ואחד מאיתנו ערוך גם ברמה האישית להתמודדות עם אתגרי החירום. אני מבקש להודות לכם על שיתופי הפעולה ומבקש מכם לשמור חוברת זו כך שתהיה לכם זמינה בכל עת.

לכניסה לחוברת, לחצו כאן. 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר