מרוץ אל האופק. צילום: בן מזרחי
מרוץ אל האופק. צילום: בן מזרחי

רצים לזכרם: 'מרוץ אל האופק' להנצחת חללי צה"ל מגן יבנה

אירוע הריצה יתקיים במסגרת שבוע הספורט של המועצה, ויכלול מרוצים במגוון מרחקים, הפנינג לכל המשפחה עם דוכני מזון ושתייה, והופעה מרגשת של הזמרת לאה שבת

פורסם בתאריך: 6.8.24 09:29

     

המועצה המקומית גן יבנה מזמינה את הציבור להצטרף ל'מרוץ אל האופק', אירוע ספורטיבי וקהילתי ייחודי שיתקיים בפעם השנייה לזכרו של רס"ן אופק אהרון ז"ל שנפל בעת מילוי תפקידו בינואר 2022 ולזכרם של חללי צה"ל מגן יבנה.

 

המרוץ יתקיים ב-13.9.24 במסגרת אירועי שבוע הספורט של המועצה המקומית גן יבנה, ויחל בשעה 6:00 באזור התעשייה ביישוב. המרוץ מאורגן על ידי משפחתו וחבריו של אופק יחד עם המועצה המקומית גן יבנה.

באירוע יונצחו בנוסף כלל חללי צה"ל מגן יבנה. משפחות המעוניינות להנציח את יקיריהן יכולות לעשות זאת במספר דרכים, החל מהנצחה באתר, בעמוד פייסבוק או באינסטגרם של מתנ"ס גן יבנה, וגם במרוץ עצמו, שם יהיה ניתן יהיה לייחד מקצה מיוחד על שמו של הנופל, או לחילופין ליצור עמדת הנצחה במתחם ההתכנסות של המרוץ.

רס"ן אופק אהרון ז"ל. צילום: אלבום משפחתי

רס"ן אופק אהרון ז"ל. צילום: אלבום משפחתי

רס"ן אופק אהרון ז"ל גדל והתחנך בגן יבנה. הוא היה ספורטאי בנפשו ולמד ענפי ספורט מגוונים. הוא שיחק כדורגל בקבוצת מ.ס אשדוד, היה אוהד נלהב של בית"ר ירושלים. הוא אהב לצלול ואף הוכשר לצלילה וצלל בארץ ובעולם. בגיל 22 עשה קורס צניחה חופשית.

במרץ 2012 התגייס אופק ליחידת אגוז, ולאחר קורס קצינים פיקד על גדוד 51 של גולני וביחידת אגוז של הקומנדו. גם בשירותו הצבאי הוא אהב לרוץ ולדאוג לשיפור כושרם הגופני של פקודיו. אופק נהרג בעת מילוי תפקידו בינואר 2022 בהיותו בן 28.

מרוץ אל האופק. צילום: בן מזרחי

מרוץ אל האופק. צילום: בן מזרחי

בסיום המרוץ תופיע הזמרת לאה שבת, ויתקיים הפנינג עם דוכני מזון. להרשמה למרוץ לחצו. 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר