מגבונים
מגבונים

בעירייה מבקשים מהתושבים: "הפסיקו להשליך מגבונים לאסלה"

מדובר בבעיה שקטה אך מסתבר שהיא הרסנית ומסתתרת מתחת לפני הקרקע בעיר אשדוד - השלכת מגבונים לביוב, פעולה שאמנם נראית תמימה לכאורה, אך גורמת לנזקים עצומים למערכת הביוב העירונית ולתושבים

פורסם בתאריך: 6.8.24 14:25

     

"השלכת מגבונים למערכת הביוב גורמת לסתימות ולהצפות רבות, הן בבתי התושבים והן במערכת הביוב הציבורית", כך אומרים בתאגיד המים העירוני "יובלים אשדוד" ומציינים כי הסתימות הללו אינן רק מטרד מבחינה ציבורית, אלא גם גורמים לא פעם לנזקים בתוך בתי התושבים עצמם, דבר הכרוך בעלויות גבוהות עבור התושבים, שכן תיקון הנזק מצריך הזמנת אנשי מקצוע.

מעבר לכך, הסתימות וההצפות מהוות סכנה בריאותית ותברואתית משמעותית לתושבים ולסביבה.

עובדי תאגיד המים מספרים כי הם מוציאים מדי יום עשרות קילוגרמים של מגבונים ממערכת הביוב. עומס זה גורם לנזקים קשים למערכת, מעלה את עלויות התפעול והתחזוקה ומעמיד את איכות הסביבה בסיכון.

מגבונים שנשלפו ממערכת הביוב באשדוד. צילום באדיבות תאגיד יובלים

מגבונים שנשלפו ממערכת הביוב באשדוד. צילום באדיבות תאגיד יובלים

בעקבות המצב שרק מחמיר, עיריית אשדוד ותאגיד "יובלים אשדוד" יוצאים בקמפיין הסברה רחב היקף במטרה להעלות את המודעות הציבורית לבעיה. "הקמפיין נועד לעורר מודעות רחבה בציבור, למנוע נזקים תברואתיים ועלויות מיותרות לתושבים ולשמור על איכות הסביבה", אומרת מלי בן ברוך, מנכ"לית "יובלים אשדוד". "אנו מאמינים כי המודעות לנזקים תוביל לשינוי דפוסים".

הקריאה לציבור ברורה: אל תשליכו מגבונים לאסלה! פעולה פשוטה זו יכולה למנוע נזקים עצומים למערכת הביוב, לחסוך כסף לתושבים ולשמור על איכות הסביבה לדורות הבאים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר