אבי לוי (ימין) קרין בן יוסף פנוב וגיא הימן, תנועת אשדודים
אבי לוי (ימין) קרין בן יוסף פנוב וגיא הימן, תנועת אשדודים

"חיבור בין התושבים למקבלי ההחלטות": המיזם החדש של תנועת אשדודים

חברי תנועת אשדודים מזמינים את תושבי העיר להשפיע על קבלת ההחלטות בעיר באמצעות מילוי טופס מקוון, שם תוכלו להעלות בעיות הדורשות טיפול, להציג רעיונות חדשים ועוד, וצוות מקצועי של חברי התנועה, ביניהם - קרין בן יוסף פנוב, גיא הימן ואבי לוי, ייצור איתכם קשר להמשך טיפול

פורסם בתאריך: 6.8.24 16:30

     

תנועת אשדודים, הפועלת בעיר כבר עשור, משיקה מיזם חדש בשם "קולנו" במטרה להעצים את קולם של התושבים ולהשפיע על תהליכי קבלת ההחלטות בעיר. המיזם החדש, המוגדר כלובי אזרחי, נועד לגשר בין התושבים לבין מועצת העיר ולספק פלטפורמה להצגת רעיונות, בעיות ושאלות הנוגעות לחיי היום-יום באשדוד.

 

איך עושים את זה?

כל תושב המעוניין להשתתף במיזם יכול למלא טופס מקוון, וצוות מקצועי של פעילים חברתיים, בהובלת חברי תנועת אשדודים, יבחן כל פנייה ויעבוד בשיתוף עם התושב כדי למצוא את הדרך הטובה ביותר להשפיע על קבלת ההחלטות הרלוונטיות.

המיזם החדש של תנועת אשדודים

המיזם החדש של תנועת אשדודים

 

"קולנו הוקם כדי ליצור חיבור בין תושבי ותושבות אשדוד לבין מקבלי ההחלטות בעיר האהובה שלנו", אמרה קרין בן יוסף פנוב. גיא הימן, פעיל נוסף בתנועת אשדודים, מוסיף: "במקביל למעורבות והשתתפות בתהליכי לקיחת האחריות על הנעשה בעיר, אנחנו יודעים לעבוד יחד כדי ליצור גם פתרונות מהירים של עשייה משותפת".

"כל מה שצריך זה למלא את הטופס המצורף", מסכם אבי לוי, פעיל נוסף בתנועה, "ואנחנו נחזור אליך, לניתוח האתגר, מחקר הצורך ובחירת דרך פעולה הטובה ביותר, קהילתית ו/או פרלמנטרית. הצטרפו אלינו ויחד ניקח אחריות על אשדוד".

 

למילוי הטופס המקוון לחצו כאן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר