משרד התחבורה ממשיך במלאכת השיפור – מנכ"ל המשרד, משה בן זקן, ערך ביקור פתע בסניף משרד הרישוי באשדוד כדי לבחון מקרוב את השירות הניתן לנהגים. לביקור הצטרף גם מנהל אגף התנועה במשרד התחבורה, אדי בן ליש.
במשרד התחבורה אומרים כי הביקור, שנערך במסגרת המדיניות של השרה רגב לקדם שירותים דיגיטליים ולייעל את השירות לאזרח, חשף את הצורך בשינויים משמעותיים.
בן זקן נפגש עם מנהלת הסניף שירי אברהם וכן שוחח עם מבקרים בסניף כדי להבין את האתגרים עמם הם מתמודדים ולביון את רמת שביעות רצונם מהשירות.
בעקבות הביקור, הורה בן זקן לבחון שינויים בשירות המתקבל בסניפי משרד הרישוי, כמו:
- הרחבת השירותים הדיגיטליים: פעולות רישוי רבות יועברו לערוץ הדיגיטלי, מה שיקצר תורים ויאפשר לנהגים לבצע פעולות מכל מקום ובכל זמן.
- שיפור זמני ההמתנה: כוח אדם נוסף יטפל בפניות הראשוניות של המבקרים, מה שיאפשר ייעול התהליכים ויקצר את זמני ההמתנה.
"אנו ממשיכים לפעול למען הציבור הרחב לבצע פעולות רישוי רבות באמצעות האתר, מבלי להגיע לסניפי רישוי", מסר בן זקן. "עם זאת, סניפי הרישוי חשובים עבור אוכלוסיות המתקשות בקבלת שירותים דיגיטליים, והן לביצוע פעולות המחייבות הגעה לסניף. נמשיך להשקיע בחזון השרה רגב לשיפור השירות לאזרח, בקיצור תורים וביצירת סביבה נעימה ומכבדת".
רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"