ההמונים באמפי באשדוד. צילום: מייק אדרי
ההמונים באמפי באשדוד. צילום: מייק אדרי

חנן בן ארי, אביב גפן, עדן בן זקן, משינה ועוד: מופעי הענק שיתקיימו בקרוב באשדוד

כל כך הרבה אמנים בכל כך הרבה הופעות מרגשות יתקיימו כאן באשדוד בחודשים הקרובים, אז בנוסף לשמות בכותרות יופיעו גם שירי מימון, והפרוייקט של רביבו ואתניקס וישי ריבו ועדן בן זקן והרשימה לא נגמרת. אז הנה רשימת המופעים שאסור לפספס

פורסם בתאריך: 18.8.24 10:25

     

שורה ארוכה של האמנים הגדולים של ישראל יעלו יופיעו על הבמות באשדוד, אם זה במשכן לאמנויות הבמה ואם זה באמפי פארק אשדוד ים.

החל משירי מימון ואתניקס, דרך אתניקס ומשינה ועד חנן בן ארי, ישי ריבו ועדן בן זקן ואיך אפשר בלי? מופעי סטנדאפ קורעים עם קובי מימון ונדב אבקסיס ועוד בבית יד לבנים.

אז הכנו לכם את רשימת המופעים שאסור לכם לפספס:

 

שירי לנו

היא נחשבת לאחת מהזמרות הבולטות והמצליחות של העשור האחרון, עם יכולת ווקאלית נדירה ורב גוניות. שירי מימון מגיעה לאשדוד עם מופע סולו בהפקה מושקעת וסוחפת ואנרגיה מתפרצת, וכמובן השירים הגדולים: "השקט שנשאר", "לאן שלא תלכי", "כשהלכת", "חלק ממך", "עד שתבין אותי", "תאהבי קצת את עצמך", "אהבה קטנה" ועוד.
ראשון 25.8 | המשכן לאמנויות הבמה | שעה: 21:00 – לכרטיסים הקליקו כאן
**

המסיבה של אתניקס

אמרתם הלהקה המצליחה בישראל, אמרתם אתניקס. החבר'ה של זאב נחמה ותמיר קליסקי לא מפסיקים להפתיע, וחוזרים עם סיבוב הופעות מרגש ומפתיע לרגל 30 שנות יצירה וצליל ייחודי שמשלב מזרח ומערב, פופ ואלקטרוני והמנונים חוצי דורות וזמן כמו "תותים", "ג'סיקה", "מחר אני בבית", "שיר ישן", "ציפור מדבר", "BMW שחורה״, "כתם הפרי", "מתי לחזור" ועוד. חוויה של הופעה.
יום שני 26.8 | המשכן לאמנויות הבמה | שעה 21:00 – לכרטיסים הקליקו כאן

אתניקס. צילום פיני סילוק

אתניקס. צילום פיני סילוק

**

פרויקט של שמחה

פרויקט המחרוזות הנוסטלגיות של רביבו הוא מסע מרגש בזמן אל השירים שבנו את המוזיקה המזרחית הים תיכונית הישראלית, והצליח להדביק גם את הדור הצעיר שגילה והתאהב בה מחדש. כבר 12 שנה שניר ורביב בן מנחם ואלירן צור משמחים בהופעות ייחודיות ומרגשות המתאימות לקהל מאוד רחב ומגוון, והכל באהבת אדם והמוזיקה שסוחפת את הקהל בכל דקה.
יום שישי 30.8 | המשכן לאמנויות הבמה | שעה 13:00 – לכרטיסים הקליקו כאן

הפרויקט של רביבו. צילום: עדי אורני

הפרויקט של רביבו. צילום: עדי אורני

**

חיים שכזה

גדלנו עליו ועל "לינדה", שרנו יחד איתו "אהבת חיי", התרגשנו בכותל עם "נשבע", דמענו עם "התמונות שבאלבום" והצטרפנו לפזמון של "בואו נשיר לארץ יפה". חיים משה, האיש והשירים הכי יפים שיש, בהופעה של כפיים ורגש, אהבה ושמחה, ונוסטלגיה של עשרות שנות קריירה שמחממת את הלב כל פעם מחדש.
שישי 18.10 | המשכן לאומניות הבמה | שעה 13:30 – לכרטיסים הקליקו כאן

חיים משה. צילום: שרון רביבו

חיים משה. צילום: שרון רביבו

**

אביב הגיע

אביב גפן הוא מסוג היוצרים והזמרים שנדמה שתמיד היו כאן. מילדי הירח ועד השירים הבוגרים, הביקורת לצד האהבה, והסגנון המיוחד שבנה לו קהל נאמן שהולך איתו לאורך עשורים שלמים. באמפי אשדוד זו הולכת להיות חוויה של ממש תחת כיפת השמים, הבריזה מהים וההמנונים של אביב גפן שמרכיבים את פסקול החיים של רבים מאיתנו.
מוצאי שבת 31.8 | אמפי פארק ים אשדוד | שעה 21:45 – לכרטיסים הקליקו כאן

אביב גפן. צילום: שגיא נבט

**

הרגש של חנן

חנן בן ארי הוא מופע של שיא הרגש. טקסטים מתוחכמים וגם פשוטים עם מוזיקת נשמה נוגעת, חגיגה מטריפת חושים שהופכת את הקהל למקהלה של איש אחד. כל מי שיוצא מההופעה מדבר עליה גם שבוע אחר כך, מזמזם את השירים ומתרגש מחדש. "אמא אם הייתי", "עטלף עיוור", "חנניה", "חולם כמו יוסף", "שמש", "אלוף העולם" ועוד, הם רק חלק מהרפרטואר של בן ארי שאסור לכם להחמיץ.
שלישי 10.9 | אמפי פארק ים אשדוד | שעה 20:30 – לכרטיסים הקליקו כאן

חנן בן ארי. צילום: אורטל לביא

חנן בן ארי. צילום: אורטל לביא

**

מוזיקת גן עדן

זמרת העשור, האישה והאוברול, מלכת השושנים ושוברת הלבבות. את עדן בן זקן אפשר להגדיר בכל כך הרבה דרכים – וכולן יהיו נכונות. תוך עשור היא ביססה עצמה כאחת הזמרות המובילות בישראל, ומציגה הופעה מקפיצה עם כל השירים הגדולים שמעטרים את האלבומים שלה ואת המצעדים בתחנות הרדיו הגדולות וברשתות. בואו לרקוד ולהתרגש עם "תזיזו", "אף אחד", "ג'נטלמן", "הייתי חוזרת", "לזאת שניצחה", "רציתי", "תל אביב בלילה", "חיים שלי", "אגרוף", "חיפשתי אותו בנרות" ועוד. אורח: נתן גושן.
שלישי 17.9 | אמפי פארק ים אשדוד – טרם נפתח למכירה

עדן בן זקן מלהיבה את הקהל - מימונה 2018 באשדוד. צילום: בועז רענן

עדן בן זקן באשדוד. צילום: בועז רענן

**

ריבו רצוף אהבה

ישי ריבו הצליח בזכות המוזיקה ולא פחות מכך האישיות, ועשה זאת בצורה מהירה וצנועה. בהופעות שלו אפשר לפגוש את כל גווני החברה הישראלית, עדות מובהקת לקונצנזוס שיצר סביבו עם השנים והפך אותו לתופעה כלל ישראלית. במופע "אלול" הוא שר את הכל: "סיבת הסיבות", "הלב שלי", "הנה ימים באים", "לשוב הביתה", "תוכו רצוף אהבה", ״מציל אותי כל יום״, ״זוכר אני״ ועוד רבים .אורח: אמיר דדון.
שלישי 24.9 | אמפי פארק ים אשדוד – טרם נפתח למכירה

ישי ריבו. צילום: שלומי פינטו

ישי ריבו. צילום: שלומי פינטו

**

ריקוד המכונה

משינה מאמינה שהשירים האהובים והמשמעותיים, האנרגיה החשמלית של המופע, והתדר הרגשי האינטנסיבי יכולים לעזור לקהל למצוא קצת אור בתקופה החשוכה הזו. מופע רוק באנרגיה גבוהה, חוויה ויזואלית מושקעת ומסחררת העשויה בסטנדרט בינלאומי מבחינת עיצוב הבמה, הוידאו-ארט, התאורה וכמובן, בראש ובראשונה, הסאונד, שהפכו את משינה ללהקה על זמנית.
חמישי 26.9 | אמפי פארק אשדוד | שעה: 20:30 – לכרטיסים הקליקו כאן

משינה. צילום: עמליה בנאי

משינה. צילום: עמליה בנאי

**

עדכון בנוגע להופעה של איל גולן: נכון לעכשיו עדיין לא נקבע מועד להופעה שלו. נעדכן כמובן כשיהיה

איל בעיר הנמל

כמה להיטים אפשר להכניס בהופעה אחת? איל גולן הוכיח שהרבה, והוא ממשיך את המסע שלו שהתחיל בבלומפילד, עבר בקיסריה וגם מגיע לאשדוד. מופע שכולו שירים שמעטרים 30 שנות קריירה ומתאימים לכל סוגי הקהל – מצעיר ועד מבוגר, מלחישה בלילה ועד עיר נמל, ממציאות אחרת ועד צליל מיתר, בשואו מטורף וסוחף.
אמפי פארק אשדוד – טרם נפתח למכירה

אייל גולן. צלם: פבל

**

אותנו זה מצחיק

אשדוד גאה להציג את הפסטיבל הכי מצחיק בעיר. ארבעה ימים של מופעי סטנד אפ עם הטובים ביותר, שיודעים לספר בדרך הכי מיוחדת את הסיפור הקורע מחיי היום יום של כולנו. אז מה מחכה לנו שם?
בני ברוכים, יוסי פנסו, מני מלכה, עודד מנסטר (21.8) – לכרטיסים, חן מזרחי (25.8) – לכרטיסים, קובי מימון (26.8) – לכרטיסים, נדב אבקסיס (27.8) – לכרטיסים. בואו עם הרבה מצב רוח טוב ואנרגיות חיוביות.
21-25-26-27.8 | בית יד לבנים | שעה: 20:30

נדב אבקסיס. צילום: מאיר כהן

נדב אבקסיס. צילום: מאיר כהן


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר