מסיימי הקורס. צילום: מרכז גישור ודיאלוג
מסיימי הקורס. צילום: מרכז גישור ודיאלוג

הסתיים בהצלחה קורס גישור ראשון מסוגו באשדוד

המחזור הראשון של קורס גישור מטעם מרכז גישור ודיאלוג בקהילה באשדוד נחתם בהצלחה, כשהמשתתפים יצאו מרוצים עם ידע וכלים רבים לחיי היומיום. למעוניינים, בהמשך צפויים להתקיים קורסים נוספים

פורסם בתאריך: 19.8.24 08:23

     

קורס גישור הסתיים השבוע באשדוד, והעניק למשתתפיו ערכת כלים שימושית שתסייע להם הן בחיים האישיים והן בסביבת העבודה. הקורס שנערך לראשונה מטעם מרכז גישור ודיאלוג בקהילה באשדוד, שהתנהל ברמת למידה גבוהה, כלל קבוצת משתתפים מגוונת מעולמות מקצועיים שונים ומקהילות רבות ברחבי העיר.

 

 

במהלך הקורס, למדו המשתתפים את שפת הגישור ואת מיומנויות הגישור השונות, התנסו בסימולציות מונחות והכירו את תהליך הגישור באופן מעשי. בסיום הקורס, קיבלו התעודה המוכרת ע"י הנהלת בתי המשפט מטעם קבוצת גומא-גבים.

תעודת סיום הקורס. צילום: מרכז גישור ודיאלוג

תעודת סיום הקורס. צילום: מרכז גישור ודיאלוג

במרכז הגישור מביעים הערכה רבה למשתתפים על רצינותם ומעורבותם לאורך כל הקורס. "אנו בטוחים שהכלים שרכשו יסייעו בקידום השיח והדיאלוג בעיר, בין תושביה ובין קהילותיה המגוונות," אמרו במרכז הגישור.

המשתתפים שיתפו את חוויותיהם מהקורס, כאשר רבים מהם ציינו את השפעתו המיידית והחיובית על חייהם. "בזכות קורס הגישור אני יכולה לדבר אחרת במעגל שסובב אותי," ציינה אחת מהמשתתפות, בעוד אחרים הדגישו את רמת הלמידה הגבוהה ואת הכלים היישומיים שהוענקו להם.

קורס גישור בקהילה

קורס גישור בקהילה

מרכז הגישור והמחלקה לעבודה קהילתית הביעו תודה להנהלת מנהל הרווחה על הליווי המקצועי והמחויבות לפיתוח קהילת מגשרים מקצועית בעיר. הם מזמינים את הציבור לעקוב אחרי הפרסומים על הכשרות נוספות בתחום הגישור.

למידע נוסף ניתן לפנות לטלפון: 08-9568147 או 08-8516877, או לשלוח דוא"ל לכתובת המייל: [email protected].


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר