הוקרה למועצה הדתית אשדוד
הוקרה למועצה הדתית אשדוד

פרס הצטיינות הוענק למועצה הדתית אשדוד

שר הדתות הרב מיכאל מלכיאלי העניק את פרס "אות עובד המצטיין למופת" לעובדי המועצה הדתית אשדוד בטקס מרשים. הפרס ניתן להם על עבודתם המסורה ובייחוד במלחמת חרבות ברזל, וטיפולם בגופות הנרצחים בטבח ה-7.10. אחראי הקבורה וליווי הנפטרים אף קיבל פרס מיוחד על עבודתו היוצאת דופן

פורסם בתאריך: 20.8.24 09:48

     

בטקס מרשים שנערך באולמי "חצר המלכה", הוענק למועצה הדתית אשדוד פרס "אות עובד המצטיין למופת" על פעילותה בשגרה ובייחוד במהלך מבצע "חרבות ברזל". הטקס התקיים ביוזמת המשרד לשירותי הדת בשיתוף עם פורום חברות קדישא, בהשתתפות שר שירותי הדת הרב מיכאל מלכיאלי, מנכ"ל המשרד יהודה אבידן, ומנהלי המועצות הדתיות.

בכנס השתתפו נציגים ממועצות דתיות מכל רחבי הארץ, אך המועצה הדתית אשדוד בלטה במיוחד עם מצגת מרשימה המציגה את תרומתה העצומה במהלך המלחמה, במיוחד לאחר טבח שמחת תורה. צוות החברא קדישא באשדוד טיפל בנחישות ובמסירות רבה בגופות הנרצחים מה-7 באוקטובר, תוך כדי הקפדה על טיפול ראוי ובזמן.

הוקרה למועצה הדתית אשדוד

הוקרה למועצה הדתית אשדוד

הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה הדתית אשדוד, זכה לשבחים רבים על פעילותו יוצאת הדופן. צוות השופטים ציין לשבח את לשכת הרב הראשי רבי חיים שמעון פינטו, על שירותה המצוין, הזמינות והתגובה המהירה לכל פניה.

מנכ"ל המשרד לשירותי הדת יהודה אבידן שיבח גם הוא את פעילות המועצה הדתית והחברא קדישא, במיוחד את שניר אלמליח, אחראי הקבורה וליווי הנפטרים, על עבודתו הבלתי נלאית והמסירות הרבה שהוא מפגין. אלמליח אף קיבל בטקס פרס מיוחד מהמנכ"ל כהוקרה על תרומתו יוצאת הדופן.

לאחר קבלת הפרסים, הודה הרב עובדיה דהן לכל הגורמים המעורבים, והביע את הערכתו לשר הדתות הרב מיכאל מלכיאלי ולמנכ"ל המשרד יהודה אבידן, וציין כי ההכרה היא תוצאה של עבודת צוות מסורה הכוללת את כל עובדי המועצה והמתנדבים.

גם ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הביע את שמחתו מההכרה בפעילות המועצה הדתית והחברא קדישא, והדגיש את גאוותו מהישג זה, אשר מביא כבוד לעיר אשדוד ולתושביה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר