רעיה ניסים, מנהלת ביה"ס חופית
רעיה ניסים, מנהלת ביה"ס חופית

מנהלת חדשה לביה"ס חופית באשדוד

לאחר ששימשה כסגנית מנהלת בה"ס רימונים, תנהל רעיה ניסים את בית הספר היסודי 'חופית' באשדוד. רעיה: "אני מייחלת שנצליח לבנות יחד קהילה חינוכית תומכת ומעצימה, המשלבת חדשנות עם ערכים מסורתיים"

פורסם בתאריך: 25.8.24 21:13

     

רעיה ניסים, מתגוררת באשדוד, נשואה ואמא לארבעה. בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בניהול מערכות חינוך. בוגרת קורס מנהלים "אבני ראשה". עשתה תפקידים רבים במערכת החינוך, הובילה את קהילת שפה "השקפה", שימשה כרכזת שפה, רכזת הכלה והייתה חלק מצוות ניהול בית הספר וסגנית מנהלת ביה"ס רימונים.

 

"בתפיסתה החינוכית, רעיה מתמקדת בפיתוח מיומנויות המאה ה-21, לצד טיפוח ערכים ורגישות חברתית. מאמינה בלמידה חווייתית ומתוך עניין בהערכה מותאמת אישית ובשילוב טכנולוגיות חדשניות", נמסר מהעירייה. "חשוב לה ליצור סביבה המעודדת סקרנות, יצירתיות ושיתוף פעולה, מתוך הוגנות ומתן שוויון הזדמנויות והתאמה אישית לצרכי כל לומד".

רעיה ניסים, מנהלת ביה"ס חופית

רעיה ניסים, מנהלת ביה"ס חופית

"לכל אדם יש סיפור ייחודי, ותפקידנו כמחנכים הוא לעזור לו לכתוב את הפרקים הבאים בסיפור חייו", אמרה רעיה. "גישה זו מנחה אותי לראות את הפוטנציאל הייחודי בכל תלמיד ולטפח אותו. אני מייחלת שנצליח לבנות יחד קהילה חינוכית תומכת ומעצימה, המשלבת חדשנות עם ערכים מסורתיים. שכל תלמיד ירגיש חלק ממארג גדול יותר, ושיחד נוכל להתמודד עם כל אתגר. שתסתיים המלחמה ובמהרה ישובו כל בנינו ובנותנו לגבולם. תקוותי היא לטפח דור של אזרחים אכפתיים, יצירתיים ובעלי חוסן, המוכנים להוביל את החברה לעתיד טוב יותר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר