מימין לשמאל: ישראל ויזל, איציק ביטון, כידן דהרי, הראל אלישע. צילום: יחצ
מימין לשמאל: ישראל ויזל, איציק ביטון, כידן דהרי, הראל אלישע. צילום: יחצ

"חיבור מהרגע הראשון": מקום הבילוי החדש בעד הלום שהקימו מילואימניק וניצול נובה

המשתלה בקומת הגג במתחם עד הלום שודרגה במסגרת עסק חדש של חייל המילואים הראל אלישע וניצול מסיבת הנובה איציק ביטון, שהפכו אותה למקום בילוי חברתי עם מתחם משחק לילדים, פינות ליטוף, ועגלת קפה מושקעת במיוחד

פורסם בתאריך: 28.8.24 11:17

     

לפני מספר ימים השיקו חייל המילואים הראל אלישע וניצול מסיבת הנובה איציק ביטון עסק משותף בקומת הגג במתחם עד הלום. את המשתלה שהייתה במקום, הם החליטו להפוך למקום תוסס, שמציע קפה טוב ובילוי חברתי מהנה, במקום ירוק וטבעי שמרגיע את הנפש.

המקום החדש של השניים יחבר בין עסק של משתלה, שייתן מענה לכל צורכי הגן, החל מפרחים וצמחי תבלין ועד לאבזור הגינה והמרפסת. בנוסף במשתלה יהיו פינות ליטוף ופנאי לילדים. לצד מבחר הצמחייה במשתלה, ניצבת עגלת הקפה של איציק, המציעה קפה ללקוחות המרכז המסחרי עם פינות ישיבה נעימות המשקיפות לנוף הירוק.

במרכז התמונה הראל אלישע, וצוות המשתלה. צילום: יחצ

במרכז התמונה הראל אלישע, וצוות המשתלה. צילום: יחצ

העסק משלב את ההתמחויות של הראל ואיציק, כל אחד בתחומו, כשברקע עומדים הסיפורים שלהם מאז השביעי באוקטובר ששינה את מסלול חייהם ועד לרגע זה בו פגשו האחד בשני.

עד השביעי באוקטובר, איציק, המתגורר במושב גבעתי הסמוך לאשדוד, היה שף במקצועו ובעל חברת פודטראקים, יחד עם שותפו לעסק דורון בולדס (ז"ל) שנחטף לעזה ונרצח. השניים הפעילו פודטראק בשטח המסיבה שקדמה למסיבת הנובה. איציק התחבא כמה שעות וניצל. באותו הזמן, הראל, שהיה בעל עסק לאדריכלות נוף והעסיק צוות עובדים, כבר הוקפץ למילואים באיו"ש כדי להחליף כוחות סדיר עם היחידה שלו "דובדבן".

אורטל צור סמנכ"ל נכסים שקבוצת ישפרו-תנופורט, וכידן דהרי בעלים ומנכ״ל קבוצת ישפרו תנופורט. צילום: יחצ

אורטל צור סמנכ"ל נכסים שקבוצת ישפרו-תנופורט, וכידן דהרי בעלים ומנכ״ל קבוצת ישפרו תנופורט. צילום: יחצ

"ההזדמנות לפתוח עסק אחד התגלגלה אל איציק ואליי במקריות מוחלטת, נפגשנו לראשונה במרכז המסחרי", סיפר הראל. "ראיתי את הפוטנציאל של שיתוף הפעולה והיה ביננו חיבור מהרגע הראשון. את ההחלטה להקים את העסק קיבלתי באותו היום בדרך חזרה ברכב".

איציק ביטון. צילום: יחצ

איציק ביטון. צילום: יחצ

העסק החדש ייפתח כאמור בקומת הגג במרכז המסחרי ADGARDEN הממוקם בצומת עד הלום, בבעלות קבוצת תנופורט. ישראל ויזל, מנהל הפיתוח העסקי מקבוצת תנופורט ישפרו מסר: "אנו שמחים ונרגשים לתת את תרומתנו הצנועה במצב המורכב אליו נקלע עם ישראל. פיתחנו ויזמנו פרוייקט חדשני, שיהיה פרוייקט החיים והעתיד של שני אנשים כמו הראל ואיציק. אנחנו נותנים להם הזדמנות עסקית חדשנית ומיוחדת וכל זה גם בתנאים שיבטיחו להם את ייצוב העסק, ושיעמיד אותם על הרגליים לאחר שמסלול החיים המקצועי של שניהם התהפך ביום אחד. הקמת קונספט המשתלה בתוך מתחם מסחרי מצליח, שכולל גם מתחם חוויה עם פינת ליטוף, עגלת קפה, חנות אקססוריז ובקרוב גם מתחם Beer garden מבוסס על food trucks, זה קונספט חדשני ומהפכני שלא נעשה עד כה. אנו שמחים לשתף בפרויקט הזה, שני אנשים יקרים אלו ומשפחותיהם, ובנוסף לחדש לקהל הלקוחות את חוויית הקניות והבילוי במרכז".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר