ראש העיר יחיאל לסרי ואל"מ שגיא ברוך
ראש העיר יחיאל לסרי ואל"מ שגיא ברוך

"תרם לחוסנה של העיר": באשדוד נפרדים ממפקד מחוז דרום בפיקוד העורף

ראש העיר יחיאל לסרי נפגש עם אל"מ שגיא ברוך - מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף היוצא, והודה לו על שנותיו בתפקיד ועל שיתוף הפעולה עם עיריית אשדוד למען ביטחון התושבים

פורסם בתאריך: 28.8.24 14:57

     

לרגל סיום תפקידו של אל"מ שגיא ברוך – מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, הזמין אותו ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי למפגש הוקרה והערכה על שנותיו בתפקיד בהן עשה רבות למען תושבי אשדוד. בפגישה נכח גם מנהל אגף הביטחון העירוני, אריה איטח.

 

אל"מ ברוך פעל לצד הרשות ובשיתוף פעולה מלא במצבי חירום משמעותיים, לאורך ארבע שנות כהונתו בתפקיד. הוא היה שם במבצע 'שומר החומות', 'עלות השחר', 'מגן וחץ', מגפת הקורונה, וגם כיום במלחמת 'חרבות ברזל'.

ראש העיר יחיאל לסרי, אריה איטח ואל"מ שגיא ברוך

ראש העיר יחיאל לסרי, אריה איטח ואל"מ שגיא ברוך

"אשדוד מודה לאל"מ שגיא ברוך על תרומתו האדירה לחוסנה של העיר," אמר ראש העיר לסרי. "בתקופה שנראתה כעשור, עברנו אתגרים כבירים – החל ממגפת הקורונה ועד למלחמת חרבות ברזל המתמשכת מאז ה-7 באוקטובר. בזכותו ובזכות חיילי פיקוד העורף, הצלחנו להתמודד ולשמור על ביטחון תושבי אשדוד", ובירך אותו בדרכו החדשה.

"נוצרה שותפות אמיתית בדאגה ובאחריות לביטחונם של תושבי אשדוד", ציין אל"מ ברוך. "אני שמח על ההזדמנות לקחת חלק בה, ובטוח שהשותפות הזו תמשיך גם בעתיד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר