מנכ"ל משרד התחבורה בפתיחת שנת הלימודים באשדוד. צילום: משרד התחבורה
מנכ"ל משרד התחבורה בפתיחת שנת הלימודים באשדוד. צילום: משרד התחבורה

מנכ"ל משרד התחבורה בפתיחת שנה"ל באשדוד: "הקפידו על כללי הזהירות בדרכים"

שנת הלימודים החלה, ומנכ"ל משרד התחבורה הגיע לפתוח אותה בעיר אשדוד, והזכיר לתלמידים את כללי הבטיחות בדרכים, וביניהם: חגירת חגורות בטיחות מלפנים ומאחור, חבישת קסדה, וכללי התנהגות במעבר חציה

פורסם בתאריך: 1.9.24 16:50

     

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן פתח את שנת הלימודים עם תלמידי בית ספר "שחקים" באשדוד. יחד עם המנכ"ל, נכחו גם יו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ניצב בדימוס יורם הלוי ומנכ"ל הרלב"ד, יעקב זכריה.

 

מנהלת מטה הבטיחות בעיריית אשדוד, אילנית אלימלך הציגה למנכ"ל את תכנית הזהירות בדרכים בתוך כתלי בית הספר ובמעטפת בית הספר. המנכ"ל הדגיש כי יש חשיבות לבטיחות בדרכים במהלך השנה ולהגביר את המודעות לשמירה על הבטיחות האישית של התלמידים.

פתיחת שנת הלימודים, הבוקר באשדוד

פתיחת שנת הלימודים, הבוקר באשדוד

"זהו בוקר קשה מאד עם בשורות קשות. ליבנו עם משפחות החטופים ועם משפחות ההרוגים בפיגוע הקשה", פתח." ה-1 בספטמבר הוא תמיד יום מרגש לנו כהורים וכמובן לילדים, והפעם הוא בצל המלחמה שנכפתה עלינו. אנו שמים את נושא הבטיחות בדרכים בראש סדר העדיפויות שלנו ומטרתנו לדאוג להגעתם של הילדים ולחזרתם הביתה בבטחה. במסגרת זאת, אנו דואגים להגביר את המודעות בקרב הילדים שחוצים במעברי החציה בדרך לבית הספר שיעשו זאת בזהירות, ובקרב בני הנוער הנוסעים בקורקינט ואופניים על חובת חבישת קסדה למען שמירת חייהם וחיי הסובבים אותם".

 

המנכ"ל שוחח עם ילדי הכיתות על חשיבות

הבטיחות והזהירות בדרכים, שאל שאלות והיה שבע רצון לשמוע את תשובותיהם של הילדים בנושא. בנוסף, המנכ"ל הביע את הערכתו לצוות בית הספר שפועלים לאורך השנה בהעלאת המודעות והחינוך לזהירות בדרכים.

ורגע לפני שחוזרים לשגרה, הנה כמה טיפים שחשוב לזכור:

ילדים עד גיל 9 חייבים לחצות את הכביש בליווי מבוגר בלבד. יש לתרגל עם הילדים את המסלול הבטוח ביותר לביה״ס וממנו.

לפני מעבר חציה עוצרים. מביטים ימינה ושמאלה. מוודאים שהרכב עצר ורק אז חוצים בביטחה.

יש להימנע מחציה בין כלי רכב חונים.

ברכיבה על אופניים וקורקינטים יש להקפיד לנסוע בנתיבים ייעודיים לרוכבים, לחבוש קסדה מתאימה לאורך כל הנסיעה ולהתחשב בהולכי הרגל.

הורים, אנחנו מזכירים לכם שחובה לחגור מלפנים ומאחור, בנסיעה קצרה או ארוכה. כאשר אתם מגיעים ליעד וודאו שהילד יורד מהרכב בצד המדרכה בלבד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר