הרב דהן, השר מלכיאלי, לסירי והרב פינטו
הרב דהן, השר מלכיאלי, לסירי והרב פינטו

קדנציה רביעית ברציפות: הרב עובדיה דהן נבחר כיו"ר המועצה הדתית באשדוד

יו"ר המועצה הדתית המכהן - הרב עובדיה דהן, נבחר להמשיך את תפקידו לקדנציה נוספת. כשבאים אליי ראשי מועצות דתיות אני אומר בפניהם 'תבואו לאשדוד תלמדו מיו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן'", סיפר שר הדתות

פורסם בתאריך: 2.9.24 22:00

     

בישיבה של המועצה הדתית שהתכנסה באופן מיוחד בלשכתו של ראש העיר יחיאל לסרי, נבחר הרב עובדיה דהן פה אחד לתפקיד יו"ר המועצה הדתית באשדוד. זוהי הקדנציה הרביעית ברציפות של הרב דהן בתפקיד זה. לתפקיד סגן יו"ר המועצה הדתית נבחר אילן וענונו, ולתפקיד גזבר המועצה הדתית נבחר הרב מרדכי חסיד, לתפקיד מ"מ ראש המועצה נבחר המוהל הוותיק דוד בן מנחם.

אילן וענונו, הרב דהן והרב פינטו

אילן וענונו, הרב דהן והרב פינטו

11 חברים נבחרו למועצה הדתית הנוכחית: גב' חן מלכה, גב' רות סויסה גב' מאיה סלוצקין תחליף בשליש הקדנציה האחרון עם גב' רות סויסה, אלירם כהן, ר’ מאיר עמר, אבי שטרית יחליף בשליש הקדנציה האחרון את ר' עמר, גב' ירין רגב, חיים כהן, גב' אליזבת קדוש גב' תמר בוטראשוילי תחליף בשליש הקדנציה האחרון את גב' קדוש.

בישיבה נכחו ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, רב העיר אשדוד הרב שמעון חיים פינטו, השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי, מנכ"ל המשרד יהודה אבידן, מ"מ ראש העיר אבי אמסלם, סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן וסגן ראש העיר עו"ד אלי נכט.

הרב פינטו פתח בדברי ברכה דברי ברכה מתוך פרשת השבוע. הוא בירך את ראש העירייה וכן את השר הרב מלכיאלי ואת מנכ"ל משרדו ולסיום בירך את הרב דהן על בחירתו לתפקיד שוב שימשיך הלאה כפי שנהג עד היום לפעול ולעשות בכל התחומים בהרחבת גבולות הקדושה והטהרה בעיר.

טקס חגיגי לבחירת הרב עובדיה דהן לתפקיד

טקס חגיגי לבחירת הרב עובדיה דהן לתפקיד

לסרי ציין בדבריו ששמה של המועצה הדתית באשדוד הולך לפניה ונמצאת בראש הטבלה, והרב דהן בעצם מייצג את כלל האוכלוסיה מכל המגזרים מקבלים מענה ובכבוד, זה כבוד גדול לעירנו ונמשיך הלא לעבוד יחד באופן משותף.

השר מלכיאלי דיבר על תפקידו החשוב של יו"ר המועצה הדתית בכל מקום ובירך את הרב עובדיה דהן על כל מסירותו הגדולה ובפרט בשנה הקשה שעברנו עם נושא הקבורה לנרצחים הי"ד, "אתה זכית לראש עיר מיוחד תעבדו יחד ותצליחו. אני חייב לציין דבר נוסף" אמר השר, "כשבאים אליי ראשי מועצות דתיות אני אומר בפניהם 'תבואו לאשדוד תלמדו מיו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן על הפעולות והרעיונות המבורכים שהנהיג במועצה הדתית'. כמוהו יראו וכן יעשו".

יהודה אבידן מנכ"ל המשרד לשירותי הדת, ציין שהמועצה הדתית אשדוד ידועה לשבח בתחומים רבים, המועצה הדתית אחת הטובות בארץ בניהול, בירך את הרב עובדיה דהן על תפקידו החדש, כן העלה את נושא מצוקת בית העלמין והמשך בניית מקוואות טהרה הודה לראש העיר ד"ר לסרי שהביא את ההרכב המוצלח בבחירה.

את מסכת הברכות חתם הרב עובדיה דהן כשבתחילה הודה לרב חיים שמעון פינטו, ליו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על עבודתו המבורכת שהביא את ההרכב המוצלח, לשר מלכיאלי ולמנכ"ל משרדו ולחברי מועצת העיר על ששוב הביעו את תמיכתם פה אחד בהרכבת מינוי היו"ר וחברי המועצה הדתית. הוא סיפר גם כי בדרכו לכאן פקד את קבריהם של הנרצחים בחלקת המיוחדת בבית העלמין וקרא תהילים לעילוי נשמתם. והתפלל לשלומם של חיילי צה"ל ולשלומם של החטופים שישובו במהרה לביתם לחיים טובים ולשלום.

בדבריו פרש את פעילות המועצה בנושאי המקוואות בית העלמין ועוד, שמשתדלים לתת ולעשות את העבודות בכל עת גם במקרים דחופים במאור פנים בכל נושא וענין.

"תודה לראש העיר על האמון בהובלת תהליך בחירת המועצה הדתית שהסתיים ב"ה באופן סדור, ללא תקלות ובהצלחה רבה", אמר מ"מ ראש העיר אבי אמסלם. "יישר כח לשר לשירותי דת חברי וידידי הרב מיכאל מלכיאלי על ההירתמות והדחיפה ולמנכ"ל המשרד ר' יהודה אבידן על טיפול מקצועי ומסור. אין ספק שזהו מהלך חשוב לעיר ולשירותי הדת בעיר שימשיכו להינתן לתושבים ביעילות ומקצועיות".

ישיבת המועצה הדתית בלשכת ראש עיריית אשדוד

ישיבת המועצה הדתית בלשכת ראש עיריית אשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר