חברי תנועת אשדודים ומיזם 'קולנו'
חברי תנועת אשדודים ומיזם 'קולנו'

הצלחה למיזם החדש של תנועת 'אשדודים': תלמידי החינוך המיוחד ילמדו כרגיל

עקב החלטה של שר החינוך בנוגע לקיצור שעות הלימוד של תלמידי החינוך המיוחד, פנו ההורים לחברי מיזם 'קולנו' על מנת לקבל תשובות ברורות. בזכות שאילתא שהציגו חברי המיזם במוצעת העיר, קיבלו ההורים תשובה כי לא יחול כל שינוי בשעות הלימוד

פורסם בתאריך: 3.9.24 21:56

     

הורי החינוך המיוחד באשדוד עודכנו כי על פי החלטת משרד החינוך, יום הלימודים הארוך של ילדיהם עומד להיפסק עקב בעיית כוח אדם, ולהסתיים בשעה 14:00 במקום בשעה 17:00. משלא קיבלו תשובות מספקות בנושא, פנו ההורים אל 'קולנו' – המיזם החדש של תנועת אשדודים, ויחד פנו למועצת העיר במטרה לקבל התייחסות ראויה. בעקבות פניית 'קולנו', קיבלו ההורים תשובה: יום החינוך ימשיך במתכונתו המלאה.

 

 

מדובר בהישג עבור המיזם החדש של תנועת אשדודים, שהוקם במטרה להשמיע את קולם של התושבים במועצת העיר, ולסייע להם לקדם פתרונות לבעיות בשטח.

יניב קקון, חבר המועצה ויו"ר תנועת אשדודים, בירך על ההתייחסות המהירה שהצליחו להשיג חברי המיזם עבור ההורים המבולבלים. "משמח מאוד שהצלחנו לשמור על יום הלימודים הארוך לתלמידי החינוך המיוחד באשדוד במתכונת מלאה. תודה גדולה להורים המעורבים שלקחו חלק ולכל אנשי המקצוע שעוסקים במלאכת הקודש ועבדו לילות כימים למציאת פתרון מיטבי", אמר.

אבי לוי (ימין) קרין בן יוסף פנוב וגיא הימן, תנועת אשדודים

אבי לוי (ימין) קרין בן יוסף פנוב וגיא הימן, מיזם 'קולנו'

"ההצלחה הזו היא רק הסנונית הראשונה. בימים אלו אנחנו בונים סדרת שאילתות והצעות לסדר לגבי מערכת החינוך האשדודית ונשמח להיות בקשר עם כל תושב או תושבת עם רעיונות יצירתיים".

שיאון הרצוג, ממובילי קהילת אמ"י (אשדודים מיוחדים) וחלק מקבוצת ההורים שפנו אל תנועת אשדודים הודה לחברי המיזם ולחברי תנועת אשדודים על השמעת קולם במועצה: "בשמי ובשם מובילי וחברי קהילת אמ״י וכלל הורי הילדים המיוחדים בעיר אשדוד, אני מבקש להודות לתנועת אשדודים בהובלתו של חבר מועצת העיר יניב קקון, על ההירתמות לקידום צרכי קהילת המיוחדים בעיר".

"אין כל ספק, שההתאגדות כקבוצה, תוך שיתוף פעולה עם מיזם ׳קולנו׳ של אשדודים, הוא מרכיב משמעותי בקידום למען התושבים באשדוד. תודה מיוחדת לשותפיי להובלת המיזם בקהילת אמ״י – קובי גרוסמן וסטלה שרף גרינבלט. נמשיך לעקוב יחד עם תנועת אשדודים, שהביצוע מתקיים הלכה למעשה בשטח ואנחנו מזמינים לפנות אלינו במידת הצורך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר