ילדי עירוני אשדוד
ילדי עירוני אשדוד

"ההורים והמאמנים בהלם": האם רשות הספורט תפגע בילדים הספורטאים?

פורסם בתאריך: 3.9.24 20:55

     

הורים לילדים שמשחקים בקבוצות כדורגל של עירוני אשדוד טוענים כי רשות הספורט העירונית קיבלה החלטה שתגרום לסגירה של שלוש קבוצות ילדים.

במכתב שנשלח מרשות הספורט לראשי המועדונים נכתבה רשימת הקבוצות המאושרות לשחק במגרשי הכדורגל ברובע ב', כאשר מ.ס. אשדוד למשל קיבלה 9 קבוצות נוער, הפועל אשדוד ועירוני אשדוד קיבלו כל אחת בוגרים פלוס 5 קבוצות נוער וכן הלאה.

המכתב שנשלח מרשות הספורט

המכתב שנשלח מרשות הספורט

מי שנותרו בחוץ הם שלוש קבוצות של ילדים – טרום א', ילדים ג' וילדים ב' שעל פי המכתב לא רשאיות להתאמן או לשחק לשחק במגרש ברובע ב'. ההורים טוענים כי כפועל יוצא יש לסגור את הקבוצות הללו.

"לא ייאמן. עיריית אשדוד החליטה לסגור את מגרשי הכדורגל של שלוש קבוצות ילדים ברובע ב'. ההורים והמאמנים בהלם מוחלט", נמסר מההורים, "אחרי כל ההשקעה של ההורים, הרכישות וההכנות, הילדים מצאו את עצמם פתאום ללא מקום לאמן ולשחק. מדובר בהחלטה שפוגעת לא רק בפעילות הספורטיבית אלא גם ברווחת הילדים שלנו, במיוחד בעידן של קשיים ביטחוניים ויומיומיים".

ילדי עירוני אשדוד

ילדי עירוני אשדוד

ההורים זעמו על כך ואף תכננו לקיים הפגנה מול בניין העירייה, אלא שאז החלו להגיע קולות אחרים מרשות הספורט וכך הם מסרו: "רשות הספורט העירונית מעודדת פעילות ספורט ודואגת לתת למתאמנים מגרשים ומתקנים באיכות הגבוהה ביותר. רשות הספורט העירונית לא גרעה שעות אימון מקבוצות הכדורגל ואין שינוי ביחס לשנת המשחקים הקודמת, הן באימונים והן במשחקים. כל טענה אחרת, בעניין זה אינה נתמכת על ידי העובדות עצמן. רשות הספורט העירונית עושה ותעשה הכל כדי להוסיף, להכשיר ולהקים מתקנים חדשים בספורט".

בעירוני אשדוד מיהרו לברך על כך ופרסמו להורים: "הלחץ מסיבי שהפעלתם על כל הגורמי העיריה, רשות הספורט וראש העיר יחיאל לסרי עבד והעירייה התקפלה מהחלטתה לסגור את קבוצות ילדים ב' ג' וטרום א'. הקבוצות יחזרו כבר היום להתאמן וישחקו כמו בכל שנה באופן מלא בעיר אשדוד! אנו מודים לכל מי שפעל ולחץ ומודיעים כי אנו תמיד נהיה כאן להגן על המועדון ועל דור העתיד!".

ילדי עירוני אשדוד

ילדי עירוני אשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר