טריאתלון אשדוד. צילום: דודו קקון
טריאתלון אשדוד. צילום: דודו קקון

טריאתלון אשדוד יוצא לדרך: היערכו לחסימת כבישים

ביום שישי הקרוב תתקיים תחרות הטריאתלון בעיר אשדוד, עם מאות משתתפים מרחבי הארץ שיתחרו בשלושה סוגי ספורט: שחייה, רכיבה על אופניים וריצה. לקראת התחרות שימו לב לכבישים שיחסמו לנסיעה והיערכו מראש

פורסם בתאריך: 4.9.24 21:15

     

ביום שישי הקרוב יצא לדרך טריאתלון אשדוד, שיתקיים בין השעות 5:00 ל-10:00. מאות מתחרים, בשלל גילאים וקטגוריות יגיעו לאשדוד בשישי עם עלות השחר, להתחרות באחת מתחרויות הספורט המאתגרות ביותר.

 

 

 

לקראת האירוע, יסגרו כבישים לתנועת כלי רכב: שד' משה דיין (כביש החוף), צומת יצחק הנשיא/רוגוזין ועד כיכר עין השמש ברובע טו' ייסגר לכל אורכו בשני הכיוונים. הכניסה והיציאה לרובע יא' – דרך שד' בן עמי מכיוון מזרח.

טריאתלון אשדוד. צילום: דודו קקון

טריאתלון אשדוד. צילום: דודו קקון

בנוסף שימו לב כי לא ניתן יהיה להחנות רכבים לאורך שד' משה דיין. כן תתאפשר כניסה ויציאה מהמרינה אך ורק דרך מעבר החירום בין חוף הקשתות לחוף לידו. ביום חמישי 5.9 החל מהשעה 13:00 לא תתאפשר חניית אוטובוסים בחניון חוף ט"ו.

יורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט: "הטריאתלון אמנם שייך לאירועי הספורט אך הוא אירוע תיירותי לכל דבר, מאות מתחרים מכל פינה בארץ מגיעים לאשדוד, לנים בבתי המלון וחווים את אשדוד על כל גווניה. התנאים שאשדוד מעניקה לתחרות והטופוגרפיה העירונית המישורית מהווה תנאים אופטימליים לתחרות הזו, נוסיף על זה את השדרה המטופחת של הריצה והרכיבה רק משלימים את החוויה. אנו מאחלים הצלחה לכולם ושמחים לראות אותם באשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר