חניכת המבנה החדש של מדרשת אמית שחרי. צילום: שירן בסר
חניכת המבנה החדש של מדרשת אמית שחרי. צילום: שירן בסר

מדרשת אמית שחרי באשדוד חנכה מבנה חדש

בטקס חגיגי, במעמד ראש העיר, נחנך המבנה של המדרשה, המציע סביבת למידה חדשנית ומרחבים מתקדמים לתלמידות, ביניהם מרחב מדעים ומרחב אמנויות

פורסם בתאריך: 9.9.24 09:48

     

בציון עשור להקמתה, חנכה מדרשת אמית שחרי למדעים ואומנויות באשדוד בניין חדש ומפואר. בטקס חגיגי שנערך עם פתיחת שנת הלימודים, נקבעה מזוזה בכניסה למבנה, במעמד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ראש מנהל החינוך אריה מימון ויהודית ביטון, הממונה על החינוך העל יסודי. בנוסף השתתפו באירוע מוריה שפירא, מנהלת קהילת הבנות ברשת אמית, ומאיר פור, יו"ר הנהגת ההורים.

 

המבנה החדש, שנבנה בסיוע עיריית אשדוד, משרד החינוך ורשת אמית, כולל בין היתר בית מדרש, מרחב מדעים מתקדם, מרחב אומנויות ומרחב תנועה, ונועד לספק לתלמידות סביבת למידה חדשנית ומעוררת השראה.

ראש העיר לסרי בחניכת המבנה החדש למדרשת אמית שחרי. צילום: שירן בסר

ראש העיר לסרי בחניכת המבנה החדש למדרשת אמית שחרי. צילום: שירן בסר

"ההתרגשות הייתה בשיאה מהמיקום החדש של המדרשה", סיפרה בת אל ממן, תלמידת כיתה ז'. "הגעתי לכאן בעקבות אחותי – בוגרת המדרשה, גם בשביל הלימודים, אבל גם בשביל הדברים שמעבר, הדברים שבאמת נותנים לנו כלים לחיים".

תמי בן זקן, מנהלת המדרשה, הדגישה את החשיבות של ההתאמה בין המבנה החדש לחזון של המוסד. "בשחרי מאמינים, כי אין לך אדם שאין לו שעה ואין לך מקום שאין לו סיפור. ההתאמה של המבנה לסיפור ולחזון בית הספר היה אתגר מעניין שהתוצרים שלו מדברים בעד עצמם. בשחרי יש עוד רעיונות רבים ורצונות לחגוג את שנת העשור במבנה החדש, יחד עם הקהילה הנפלאה. לחלום, להעז ולהגשים, זה המוטו המלווה את המקום ובזכות זה, נכנסו בשערי המדרשה למעלה מ-400 תלמידות שתלמדנה לחלום, להעז ולהגשים באמונה".

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר