לוחמים בעזה. צילום: דובר צה"ל
לוחמים בעזה. צילום: דובר צה"ל

יוזמה מיוחדת באשדוד: מפגשי חיזוק למשפחות כוחות הביטחון וההצלה

מרכז הגישור העירוני יקיים מפגשים ייעודיים לבני משפחות חיילים ומתנדבים, במטרה לסייע להם להתמודד עם הקשיים והאתגרים עקב התגייסות בני משפחתם במלחמת 'חרבות ברזל'. המפגשים יערכו ללא עלות, ובהרשמה מראש

פורסם בתאריך: 11.9.24 12:39

     

מרכז 'גישור ודיאלוג בקהילה' באשדוד יוזם סדרת מפגשים מיוחדים לבני משפחות חיילים ומתנדבים בשרותי הביטחון וההצלה. המפגשים, שיתקיימו ללא עלות במרכז הקהילתי ספרא, נועדו לספק תמיכה רגשית, כלים להתמודדות עם הקשיים ולטפח תחושת שייכות בקהילה.

 

 

היוזמה היא בעקבות שאלון שנערך בקרב בני המשפחות, שהעלה כי רבים מהם סובלים מעומס רגשי, מתח וחרדה בעקבות השירות הצבאי של יקיריהם. בנוסף, נמצא כי רוב המשיבים לא פנו לקבלת כל עזרה מקצועית במהלך המבצע.

המפגשים יעסקו בנושאים מגוונים, ביניהם, התמודדות עם חרדה ומתח, חיזוק הקשר הזוגי והמשפחתי, טיפים לשמירה על שגרת חיים, בניית תמיכה חברתית, והם לכל בני המשפחה של משרתי וחיילי צה"ל, מתנדבי שירותי הביטחון וההצלה, אשר חוו קשיים במהלך השירות הצבאי של יקיריהם.

המפגש הראשון יתקיים ביום שני, 16 בספטמבר בשעה 12:00. מפגש נוסף יתקיים ביום ראשון, 22 בספטמבר בשעה 18:00, במרכז קהילתי ספרא, אשדוד. המפגשים ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש, בטלפון: 08-9568147.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר