התערוכה 'שנה' בגלריית וואקום
התערוכה 'שנה' בגלריית וואקום

לציון שנה ל-7.10: מרכז כיוונים אשדוד בפעילויות לצעירי העיר

לקראת שנה לאירועי ה-7.10, מקיים מרכז כיוונים אשדוד סדרת פעילויות עבור צעירי העיר שיסייעו לעבד את השנה הקשה שעוברת המדינה וכל אחד מתושביה בנפרד

פורסם בתאריך: 11.9.24 14:29

     

מרכז כיוונים אשדוד מציין שנה לאירועי ה-7.10 ומזמין צעירים וצעירות לפעילויות מגוונות ומעשירות, ביניהן סדנאות, הרצאות, מפגשי קהילה ותערוכת אמנות.

 

הפעילות הראשונה תתקיים ב-16.9 בשעה 19:30 עם ההרצאה "טראומה בראי הבודהיזם" של מאנקי – אופיר ג׳יי רוק, מורה לפילוסופיות מהמזרח, שידבר על פחדים וטראומות כעם וכיחידים, וילמד מה יש לגישות המזרח להציע, כיצד להתמודד ולעמוד מול הקשיים שעולים בתקופה הזו. האירוע יתקיים באולם המרכז.

פעילות נוספת תערך ביום שישי 20.9 בשעה 10:00-13:00 בחצר של כיוונים,, שנועדה לשתף, לחבק ולקחת יחד אוויר עם סדנאות יוגה, טבילה באמבטיית קרח, בר בריא, ועוד.

מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

בתאריך ה-23.9.24 החל מהשעה 18:00 תתקיים תערוכת אמנות שיתופית הנקראת "שנה", בגלריית וואקום. אמנים ואמניות מקומיים יציגו בתערוכה יצירות אומנות מסגנונות וטכניקות שונות, ויתנו ביטוי לאינטרפרטציה האישית של כל אחד מהם לשנה המורכבת שעברה ולשנה החדשה שבפתח. מעוניינים לקחת חלק בתערוכה? הזדמנות אחרונה להגשת חומרים במייל.

להרשמה לפעילויות ולרכישת כרטיס במחיר סמלי, לחצו כאן. 

בנוסף, בחודש אוקטובר תושק המהדורה השישית של פאנזין "וואקום" – מגזין הכיס של כיוונים, המהווה פלטפורמה לאומנים מקומיים לפרסום יצירות בסגנונות שונים. השקת המהדורה כחלק מערב המוקדש למפגש של שיח ושיתוף, הדלקת נרות ותפילה לשנה הקרובה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר