ערב נשים באשדוד. צילום: מועצת נשים אשדוד
ערב נשים באשדוד. צילום: מועצת נשים אשדוד

"גיבורות בעל כורחן": ערב נשים מרגש התקיים באשדוד

במהלך הערב התקיים פאנל בהשתתפות קרינה אנגל - שחזרה משבי חמאס עם בנותיה, יערה לוטם - אחותה של הדר ברודץ שחזרה משבי חמאס עם ילדיה, וליאת שור טהר - אלמנת לוחם השב"כ יוסי טהר ז"ל שנפל ב-7.10

פורסם בתאריך: 12.9.24 14:11

     

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה קיימה ערב נשים מיוחד במינו לכבוד נשים, גיבורות מלחמת 'חרבות ברזל', שהפכו לגיבורות בעל כורחן לאורכה של המלחמה. הערב התקיים ב'הוט סינמה' אשדוד, במעמד אשת ראש האיש עירית אלכסנברג-לסרי, ובהשתתפות כ-150 נשים וביניהן אימהות שכולות, נציגות ארגוני נשים, נשים מובילות ומשפיעות בעיר ועוד.

 

במהלך הערב נשאה עמרם הרצאה על גבורת נשים בתקופת התנ"ך, עם השוואה לנשים הגיבורות שהתגלו מאז ה-7.10, שפעלו בחזית ובעורף.

בנוסף התקיים פאנל נשים בן השתתפו קרינה אנגל – שחזרה משבי חמאס עם בנותיה, יערה לוטם – אחותה של הדר ברודץ שחזרה משבי חמאס עם ילדיה, וליאת שור טהר – אלמנת לוחם השב"כ יוסי טהר ז"ל גיבור ישראל שנפל בעת שהציל רבים ביום השבעה באוקטובר. האומנית והזמרת סער ליבן ריגשה את הנשים בסיפורים ובשירים המיוחדים שעמדו בסימן גבורה ותקווה.

ערב נשים באשדוד. צילום: מועצת נשים אשדוד

ערב נשים באשדוד. צילום: מועצת נשים אשדוד

את הערב הנחתה הבימאית והמפיקה מלי זנזורי, תושבת העוטף. כמו שאר נשות הפאנל, גם מלי שיתפה את הקהל בחוויותיה האישיות וסיפרה על השעות הנוראיות ומורטות העצבים בהן שהתה בממ"ד, ביישוב בו מתגוררת ואליו חדרה חוליית מחבלים. קהל הנשים התרגש עד כדי דמעות למשמע סיפורי הגבורה ודרכי ההתמודדות של כל אחת ממשתתפות הפאנל, ולצד הכאב וההזדהות עם חברות הפאנל, היה זה ערב מעצים ומחזק.

ערב נשים באשדוד. צילום: מועצת נשים אשדוד

ערב נשים באשדוד. צילום: מועצת נשים אשדוד

"רבות נשים עשו חיל והן, וגם הנשים שנמצאות כאן, בקהל ועל הבמה, עליתן על כולנה", סיכמה עמרם את הערב. "נשים אלה הן ההוכחה לרצון, לכוח, לעוצמה, לחוסן וליכולת עילאית בכל זמן ותקופה, לפרוץ, להשפיע ובעיקר לחולל שינוי. ולכן, חובה עלינו לקחת חלק בסדר היום הן האישי והן הציבורי. להיות חלק ממקבלי ההחלטות, לקדם תהליכים לייצוג הולם של נשים בכל התחומים. להשמיע את קול הנשים, לספר את הסיפור הנשי וכמו שנגאלנו בעבר בזכות נשים, גם הפעם וגם בעתיד ניגאל בזכותן", אמרה וחתמה: "בזכות האימרה 'חוכמת נשים בנתה ביתה', נתפלל לשלום החיילים ולהשבת החטופים הביתה במהרה".

בתוך כך, המשרד לקידום מעמד האישה מזמין את נשות אשדוד להשתתף באירועים ובפעילויות המגוונות להתפתחות ולהעצמה אישית. פרטים נוספים בדף הפייסבוק של המשרד לקידום מעמד האישה אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר