נערכים לחגים באשדוד
נערכים לחגים באשדוד

אשדוד נערכת לחגי תשרי בצל המתיחות הביטחונית

מבצע ניקיון מקיף, תגבור שירותים עירוניים ותכנון קפדני לאירועי חול המועד: כך תתמודד העיר עם אתגרי החגים בעת מלחמה

פורסם בתאריך: 15.9.24 18:48

     

עיריית אשדוד יוצאת למבצע היערכות חסר תקדים לקראת חגי תשרי, תוך התמודדות עם אתגרים כפולים: חגים ארוכים ומצב ביטחוני מתוח. התוכנית השאפתנית, שנחשפת היום לראשונה, מציגה מערך פעולות מקיף שנועד להבטיח לתושבי העיר ומבקריה חוויית חג בטוחה ונעימה, למרות הנסיבות המורכבות.

נערכים לחגים באשדוד

נערכים לחגים באשדוד

ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר, מדגיש את חשיבות ההיערכות: "עיריית אשדוד פועלת במלוא המרץ להבטיח שהעיר תהיה ערוכה ומוכנה לקראת חגי תשרי. שיתוף הפעולה עם התושבים מאפשר לנו לשמור על העיר נקייה, מסודרת ומוכנה להעניק את השירותים הטובים ביותר גם בתקופות מאתגרות אלו".

במרכז התוכנית עומד מבצע ניקיון מסיבי, שיכלול תגבור משמעותי של מערך הניקיון העירוני. שלמה רוטנברג, ראש מנהל תפעול, מפרט: "תוכנית העבודה הכוללת – טיפול בעצים וגיזום במרחבים ציבוריים, ניקוי רחובות, אזורים ציבוריים וחופים, חידוש צביעה במרחבים ציבוריים, טיפול ותחזוקת פארקים לפני ובמהלך החג, והיערכות לפינוי אשפה מוגבר במהלך החגים, כל זאת במטרה להבטיח מרחב ציבורי נקי ומסודר לאורך כל ימי החג".

אך לא רק ניקיון על סדר היום. העירייה נערכת גם לאתגרי הביטחון והבטיחות. תשומת לב מיוחדת ניתנת להסדרי חנייה ולתכנון קפדני של אירועי חול המועד, במטרה לאפשר לתושבים ולמבקרים ליהנות מחוויות החג בצורה מסודרת ובטוחה, תוך התחשבות במצב הביטחוני.

נערכים לחגים באשדוד

נערכים לחגים באשדוד

נערכים לחגים באשדוד

נערכים לחגים באשדוד

עם זאת, העירייה מדגישה כי הצלחת התוכנית תלויה גם בשיתוף הפעולה של התושבים. התושבים מתבקשים להיערך לחגים תוך התחשבות באי-הוודאות הקיימת, אך העירייה מבטיחה כי על אף האתגרים, תספק מענה מיטבי לצרכים העירוניים.

"עיריית אשדוד ממשיכה לפעול במלוא המרץ על מנת להבטיח שהעיר תהיה ערוכה ומוכנה לקראת חגי תשרי, תוך שמירה על שירותים עירוניים ברמה הגבוהה ביותר, גם בתקופות מאתגרות אלו", נמסר מהעירייה.

נערכים לחגים באשדוד

נערכים לחגים באשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר