עו"ד דויד שושן ז"ל
עו"ד דויד שושן ז"ל

"אדם לתפארת": הלך לעולמו איש החינוך האהוב עו"ד דויד שושן מאשדוד

תלמידים רבים היו לו לדויד שושן, מורה ותיק לשל"ח מבית הספר מקיף ג' באשדוד. "תרם כל כך הרבה לתחום החינוך והיה ממש כמו אבא אוהב ודואג לתלמידיו"

פורסם בתאריך: 24.9.24 17:31

     

במשך שנים רבות היה דויד שושן איש חינוך, הוא גידל דורות של תלמידים בבית הספר מקיף ג' באשדוד, בתור מורה לשל"ח.

כעת, הוא הלך לעולמו והלוויתו נערכה היום באשדוד. הוא הותיר אחריו אישה, חנה וארבעה בנים: רואי, ברק, שני ואריאל. המשפחה יושבת שבעה בביתו ברחוב הר ציון 31, אשדוד.

עו"ד דויד שושן ז"ל

עו"ד דויד שושן ז"ל

בשנים האחרונות עסק דוד במשפטים, זאת לאחר שהוסמך להיות עורך דין בשנת 2020. הוא פתח משרד באשדוד ועסק בתחומי נזקי גוף, דיני עבודה, מקרקעין ומסים.

בית הספר מקיף ג' פרסם היום הודעה על פטירתו של איש החינוך האהוב, וכך נכתב בה: "משפחת מקיף ג' מודיעה בצער רב על פטירתו של המורה לשל"ח בגימלאות – דוד שושן, שחינך שנים רבות לאהבת הארץ והמולדת.
משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

"דוד שושן היקר, היה כמורה ומחנך מיוחד במינו. אהוב על הבריות"ף ספדה לו נינט דנינו איפרגן, "כל תלמיד ותלמידה היו כבן/בת בשבילו. התלמידים קיבלו יחס אישי. תמיד חייך, היתה לו סבלנות סובלנות שאין כמותה. תמיד תהיה חקוק בזכרון כל אחד ואחד מאיתנו. יהי זכרך ברוך".

אורלי עטאס כתבה: "יהי זכרו ברוך. דוד היקר ז"ל, היה גם המורה לשל"ח שלי. היה אדם מיוחד במינו אחד לדור. מחנך, מורה ואדם לתפארת. תרם כל כך הרבה לתחום החינוך והיה ממש כמו אבא אוהב ודואג לתלמידיו. נוח על משכבך בשלום דוד יקר. תודה על מה שהיית עבור אלפים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר