שאול שניידר. צילום: פבל טולצינסקי
שאול שניידר. צילום: פבל טולצינסקי

רוצים להיות שותפים בנמל אשדוד? "ההנפקה תהיה בשורה גדולה"

יו"ר דירקטוריון הנמל שאול שניידר השתתפף בוועידה כלכלית וסיפר על אופי פעילות הנמל מאז החלה המלחמה ותיאר את התכניות לעתיד בהתייחסו להנפקת 49% מהון המניות של הנמל בבורסה

פורסם בתאריך: 10.10.24 06:59

     

יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד השתתף בועידה תשתיות אנרגיה ותחבורה ודיבר על פעילות הנמל בזמן מלחמה, וגם הציג את תכניות הנפקת הנמל בבורסה.

שניידר הדגיש בוועידה כי הנמל, כנמל ממשלתי יחיד, מהווה עורק חיים כלכלי למדינת ישראל, ומספק שירותים חיוניים גם למערכת הביטחון. "בישראל אנו נותנים שירות גם בזמן מלחמה וגם בשעת חירום, אנו הנמל היחיד שנותן שירותים בכל מצב. מאז שהתחילה המלחמה העצימה בלבנון החלו לפקוד אותנו אוניות שפקדו בעבר את נמל חיפה. אנחנו גם ערוכים לתת שירותים נוספים ככל שיידרש".

נמל אשדוד. צילום: דוברות נמל אשדוד

נמל אשדוד. צילום: דוברות נמל אשדוד

שניידר התייחס גם לאתגרים העומדים בפני הנמל, ביניהם ההתקפות של החות'ים על הספנות במזרח התיכון. "היו בתחילת המלחמה עיכובים של כמה שבועות אבל לאחר מכן העולם ידע לתת לזה פיתרון וכולם מגיעים היום. נכון שזה מייקר את העלויות של ההפלגה אבל בסוף היום הסחורות מגיעות, וזה מה שחשוב".

שניידר התייחס גם לעתיד החברה, שצפויה לצאת להנפקה לבורסה. "זו תהיה בשורה גדולה לציבור ולמדינה", אמר. "לא נגייס חוב, הריבית לא תומכת בגיוס חוב. הרעיון במתווה שהצגנו זה הנפקה של 49 אחוז מהון המניות של החברה בבורסה. אנו עושים זאת במשותף עם רשות החברות ואני מקווה שנוכל לצאת לגיוס הון על בסיס הדוחות של 2024".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר