מסעדת הדגים "פסקדו" היא אחת המסעדות המבוקשות ביותר בארץ, ובפרט באזור שבו היא פועלת – אשדוד. אניני טעם ושועי הארץ נוהגים לפקוד אותה מדי פעם, וכמו שכולם יודעים – תור צריך להזמין 3 חודשים מראש.
אז אין ספק שמדובר במסעדה שקולעת לחיך הישראלי כאשר הקרדיט כולו ניתן לשף יחי זינו שהוא הרוח החיה מאחורי הטעמים. הוא בדרך כלל מקבל מחמאות רבות על האוכל שיוצא מהמטבח שלו. והפרגונים למעשה ידיו מתקבלים מכל רחבי העולם. אבל הפעם הוא החליט לחשוף גם ביקורת פחות נעימה. כזאת שנוהגים להסתיר.
זה נשלח אליו בהודעת וואטסאפ, על ידי לקוחה שציינה שהיא בכוונה שולחת לו את זה בפרטי ולא בתגובה לסרטונים או תמונות של המסעדה. בהודעה היא מספרת ליחי, שלפני שבועיים הם הזמינו מקום ל-4 זוגות, אבל לבסוף הגיעו רק זוג אחד, כי שאר הזוגות גויסו למילואים.
"יצאנו אחרי הרבה זמן של מילואים, אני ובן זוגי למסעדה שלך", היא כותבת לו, "הזמנו ראשונות, כל מה שהגיע היה מלוח ברמה לא אכילה. כשהערנו ממש בעדינות למלצרית היא אמרה לנו שזה הקטע של המסעדה. יצאנו באמת מבואסים. שילמנו 770 ש"ח לזוג על ראשונות מלוחות ברמה הזויה פשוט לקחת מלח ולאכול זאת היתה ההרגשה".
את ההודעה הזאת פרסם יחי בחשבון האינסטגרם שלו לעיני כל העוקבים והגיב בצורה מדהימה. "זאת חלק מהמציאות שלנו. וחשוב לי להציג גם אותה לפעמים", הוא כתב, "יש מלא פרגון ומלא מחמאות. אבל יש גם לא מעט נפילות ולא מעט אכזבות של לקוחות. אנחנו עושים הכל כדי שיהיו כמה שפחות, כי לשם כך מסעדות נפתחות. אני לא מכיר מסעדן שפותח מסעדה כדי לאכזב אנשים. עושים הכל כדי לגרום לאנשים לחייך ולמצוא אי של שקט בחיים מידי פעם. אבל זאת המציאות. על בסיס יום יומי".
הוא סיכם את הדברים וכתב: "חשוב לי שתדעו שכל צוות המסעדה מסור במאה אחוז למטרה הזו ועושה הכל כדי שהמקרים האלו לא יחזרו על עצמם. סליחה ממי שאכזבנו. תגידו לנו. זה בונה אותנו. תודה".
רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"