לסרי. צילום: אורי קריספין

"קודקודי המפלגות החרדיות מחפשים אחר מועמד לראש העיר"

עוברים למעשים? בעיתונות החרדית מדווחים על חיפוש מועמד לראשות העיר. הסיבה: "מעמדו של לסרי נשחק בקרב הציבור בכללי ויש חשש כי גם קולות החרדים לא יספיקו ללסרי לנצח בבחירות לראשות העיר"

פורסם בתאריך: 22.2.18 10:45

     

סוף השבוע בפתח מה שאומר שעוד שבת לקראתנו. בהתחשב במאורעות השבתות האחרונות וכל עוד לא יגויסו פקחים שאינם יהודים חוק העזר העירוני האוסר על פתיחת חנויות בשבת – ככל הנראה, לא ייאכף – לא נראה פקחים בשבת ולא יחולקו דוחות. במצב הנוכחי עיריית אשדוד יוצאת קירחת מכאן ומכאן. מחד- החרדים לא רואים אכיפה בשטח, הביג והסאטר פתוחים לרווחה ו'חילול השבת' גואה. מנגד- שאר הציבור כועס על שבירת הסטטוס קוו והפרת האיזון העדין בעיר. הצעקות "לסרי הביתה" שנשמעו בכל הפגנה עדיין מהדהדות, על אף שלא ראינו הפגנה לאחרונה ראשי המחאה מצהירים: למרות שראש העיר יצא בהצהרות על ״מתווה השלום״ נוכחנו שוב לדעת שמילים לחוד ומעשים לחוד, יתרה מכך, נדמה שמדיניות השתיקה שגורמת לפילוג והתססת התושבים הפכה למדיניותם הרשמית של מקבלי ההחלטות בעירייה.
אנשי המחאה נמצאים בשטח, ממשיכים במפגשי תושבים, השבוע אף החלה פעילות הסברה מבית לבית ברובעים השונים ונמשיך להגיע למועצות ולכל אירוע רלוונטי, נמשיך להגיע ולתמוך במרכזי הקניות בסופי שבוע ולא נשקוט עד שיענו כלל דרישות 80% מתושבי אשדוד".

היום הכתב חיים פרידלנדר מדווח ב ב'בקהילה'-השבועון החרדי בישראל: "חשש בקרב בכירי וקודקודי הציבור החרדי באשדוד – יחיאל לסרי נחלש ונשחק בציבור הכללי, לפי המצב כרגע: גם 20% הקולות של החרדים שמגיעים כבלוק, לא יספיקו ללסרי לנצח את הבחירות".

לפיכך "קודקודי המפלגות החרדיות מנסים למצוא מועמד לראשות העיר. הסיבה: מעמדו של לסרי נשחק בקרב הציבור הכללי ויש חשש כי לא יצליח להביא את הקולות הנדרשים מהבית כך ש-20% מהקולות שמגיעים כבלוק אחד מהציבור החרדי לא

בחירת החרדים? הלן גלבר. צילום: ניר כפרי

יספיקו ללסרי לנצח את הבחירות לראשות העיר".

אז מי המועמד כרגע? "כרגע אין מועמד אחד שיכול לזכות באמונו של הציבור החרדי…מי שכן יכולה למלא את המשבצת בנאמנות היא גלבר, אך בדומה ללסרי, אין כל ביטחון כי תצליח להביא מספיק קולות ולחצות את סף הארבעים אחוזים המבטיחים את הניצחון".

נדגיש, הידיעה מתבססת על דיווחים בעיתונות החרדית 'בקהילה' – השבועון החרדי בישראל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר