דרמה לילית ברחוב מבוא השרביטן. צילום: ארכיון

בחסות החשכה: הצלה מסוג אחר ברחוב הפלמ"ח בעיר

דרמה לילית ברחוב הפלמ"ח בעיר: מתנדב איחוד הצלה תפסו פורצים על חם שפרצו לרכב של מתנדב אחר בארגון. הבוקר, הגיעו ניידות מז"פ לבדיקת הרכב

פורסם בתאריך: 12.6.17 09:06

     

קצת לפני השעה 01:00 בליל אמש חזר משה ויצמן ממשמרת אמבולנס איחוד הצלה ועלה לביתו ברחוב הפלמ"ח בעיר. אז עבר שם מתנדב אחר על אופנולנס של איחוד הצלה, שמואל איפרגן ,עד כאן נשמע סתם עוד יום שגרתי של מתנדבי רפואת החירום של איחוד הצלה שפועלים סביב השעון להצלת חיים, אלא שיש תפנית בעלילה. איפרגן, כאמור שרכב על האופנולנס ברח' הפלמ"ח באשדוד הבחין כי ברכבו של חברו משה ויצמן ישנם 2 אנשים לא מוכרים שמתעסקים בפאג'ז הרכב ופתחו אותו, מיהר האחרון ועשה פרסה חזרה אל אותם חשודים, כשראה אותם הם הספיקו לקחת שקית מהפאג'ז ולחצות את הכביש.

איפרגן ירד מהאופנולנס וצעק לעבר החשודים לעצור, האחד מהם התיישב על הספסל כתמים והשני שאחז בשקית החל ללכת במהירות כאשר איפרגן צועד אחריו וצועק לו לעצור. החשוד זרק את השקית ונעמד במקום בזמן שחברו שהתיישב על הספסל קודם לכן, ברח בריצה. איפרגן, עיכב את החשוד עם השקית והזעיק את כוחות המשטרה ואת בעל הרכב משה ויצמן.

בשקית היה ארנק של אשתו של משה שהוחזר לו במקום, בנס ובשל עירנותו של מתנדב איחוד הצלה שמואל איפרגן לא נגנבו דברי ערך יקרים נוספים שהיו ברכב כגון תיק החייאה שמצוידים בו מתנדבי הארגון ששוויו אלפי שקלים רבים.למקום הגיעו ניידות משטרה שעצרו את החשוד ולקחו אותו לתחנת המשטרה ביחד עם שמואל ומשה שיתנו עדות על האירוע. הבוקר, הגיעו ניידות מז"פ לבדיקת הרכב ומשה ושמואל כבר לא ישנו הלילה כי יום עבודה והתנדבות להצלת חיים שלם עומד לפניהם.

משה ויצמן במשמרת אמבולנס איחוד הצלה. באדיבות הארגון

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר