תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM 2020 – International Mediterranean Tourism Market שהתקיימה השבוע בימים שלישי ורביעי בגני התערוכה בתל אביב, היא האירוע השנתי הוותיק והמרכזי של תעשיית התיירות בארץ, והגדול מסוגו שנערך במזרח התיכון. היריד משמש לקדם את התיירות הנכנסת, תיירות הפנים והתיירות היוצאת, כמו גם לחזק את שיתוף הפעולה בין הגופים העוסקים בענפי התיירות והוא נערך בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות וסוכני נסיעות ותיירות בישראל.
בחברת "תיירות אשדוד" הציגו גם השנה ביתן מקורי במיוחד שבלט ומשך תשומת לב רבה מקרב אלפי המבקרים שפקדו את התערוכה במשך יומיים. הביתן, אשר עוצב כציור "חי" בו ישבה דוגמנית אשר הפכה חלק מציור חוף המצודה ומסעדה רב עדתית, עוצב ע"י ג'קי בכר והאמנית אנה קוגן.
שר התיירות יריב לוין ביקר בביתן ואמר: "העשייה התיירותית הנעשית באשדוד בשנים האחרונות ממצבת את העיר כיעד אטרקטיבי ההולך ומתפתח כל הזמן. השתתפתי בכנס לקידום המלונאות שנעשה בעיר לפני שבועיים ואני שמח להמשיך לסייע וללוות את העיר בדרך למימוש הפוטנציאל התיירותי העצום שקיים בה".
השר יריב לוין משתלב בציור החי שעוצב על ידי אנה קוגן צילום: תיירות אשדוד
במהלך היומיים של היריד, פקדו את הדוכן האשדודית אלפי מבקרים, רובם ככולם עוסקים בתחום התיירות, דוגמת מורי דרך, סוכני נסיעות, אנשי תקשורת וכו'. המבקרים בדוכן החמיאו לעיר על רצועת החופים הייחודית, אירועי התרבות הרבים ולא פחות חשוב – על המבחר הקולינארי הרב עדתי המרשים, המושך אל מסעדות העיר מבקרים מכל רחבי הארץ.
רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"
סגן ראש העיר שמעון כצנלסון קיים ביריד התיירות שורת פגישות עם בכירי תעשיית התיירות בארץ ונפגש עם נספחי התיירות של מס' שגרירויות, ברך את עובדי החברה על הביתן המוצלח שקצר שבחים רבים ואמר: "אני שמח לומר כי חזון ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לתיירות קורם עור וגידים לנגד עינינו. מס' המבקרים באשדוד – מהארץ ומחו"ל – נמצא במגמת עלייה מידי שנה, ויחד עם הקמת בתי המלון הנוספים אין ספק כי אנחנו בדרך הנכונה.