טיפאני ג'קסון. צילום ארכיון: אורי קריספין
טיפאני ג'קסון. צילום ארכיון: אורי קריספין

רמת חן הביסה את בנות אשדוד 95-78

לאחר שני נצחונות רצופים על א.ס רמת השרון ואליצור חולון, האשדודיות נחלו הפסד צורב ברמת גן

פורסם בתאריך: 24.12.18 21:43

     


שחקניות מכבי "בן" בנות אשדוד הגיעו למשחק שהתקיים באולם זיסמן ברמת גן במסגרת המחזור העשירי במומנטום נהדר, לאחר שני נצחונות רצופים על א.ס רמת השרון ואליצור חולון.

אשדוד נראית כקבוצה שונה לגמרי מתחילת העונה ומגמת השיפור בולטת מאז שגלעד כץ התמנה למאמן הקבוצה והביא איתו את שי דורון השחקנית בעלת הניסיון הרב, שכבר במשחקה הראשון נגד חולון פרעה שטרות וקלעה 20 נקודות.

צילום: אורי קריספין

הפעם זה פחות הלך. יו"ר הקבוצה, טאלי קריאף. צילום ארכיון: אורי קריספין

בסיבוב הראשון, במשחק שנערך לפני כחודשיים מכבי רמת חן ניצחה באולם הקריה באשדוד ניצחון מוחץ בתוצאה 78-59 ואשדוד קיוותה לנקום ולצאת הפעם כשידה על העליונה בסיום המשחק.

רמת חן הגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, אך עם רוח במפרשים כששירה העליון המאמנת המוערכת חוזרת לעמוד על הקווים ומתוכננת לערוך את משחק הבכורה שלה, בנוסף הוחתמה השחקנית הנהדרת אדוט בולגט שבעונה שעברה זכתה בתואר ה MVP של הליגה.

גלעד כץ עלה בחמישיה עם ויקטוריה ויויאנס, שי דורון, צ'לסי הופקינס, שרה האטיס ודניאל אדאמס. אשדוד פתחה טוב עם 7-2 , אך הרבע ראשון הסתיים ב 27-21 לרמת חן.

ברבע השני השחקניות של רמת חן החלו לשטוף את הפרקט ולקלוע מחוץ לקשת באחוזים גבוהים והמחצית הסתיימה ביתרון 54-40 לקבוצה המארחת.

חוסר האגרסיביות של האשדודיות בהגנה נמשך והרבע שלישי הסתיים בתוצאה 78-61, לאחר שההפרש הגיע כבר ל-22, יתרון השיא של רמת חן במשחק.

הרבע רביעי היה גארבג' טיים והסתיים בשיוויון 17-17, הבאזר נשמע והתוצאה נקבעה. 95-78 למכבי רמת חן המארחת ולגלעד כץ והחניכות שלו יש הרבה חומר למחשבה, לספוג 95 נקודות זה לא דבר שבא בחשבון.

יש להם עוד הרבה עבודה, הקבוצה בנויה על מהלכים אישיים ופחות קבוצתיים והשחקניות צריכות להתאים את עצמן לפילוסופיית המשחק של גלעד כץ.

רשימת קלעיות:
אשדוד: הופקינס 21, אדאמס 19, דורון 15, ויויאנס 13, סנואו 5.

רמת חן: שפיר 19, הארדן 15, לב 11, לויצקי 10, ראפין 10.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר